Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2006 Lamborghini Gallardo Spyder

Een van mijn vrienden had dit juweeltje voor een weekje gehuurd in Zwitserland (weliswaar met Monegaskische platen). Heb er een tijdje mee mogen rijden in Monaco.
    Liefde op het eerste gezicht!
    Stond maar een paar duizend kilometer op de teller. Desalnietemin lijkt de V-bak niet echt normaal te zitten (ik neem aan dat dat de V-bak is, correct me if I'm wrong).
    520 PK dat je rug masseert, zalig gewoon. Beste is het down shiften. Lekker de buren wakker maken! Gallardo had E-gear. Altijd voorstander geweest van een manuele, maar sinds ik hier mee gereden heb, ben ik toch enigszins bekeerd. Auto plakt op de weg. Bij lage snelheden wel soms flink aan het stuur draaien ivm een 'doorsnee' wagen maar daar zitten die dikke japen van banden wel voor iets tussen neem ik aan. Then again, wie wil met lage snelheden rijden als je zo'n bak hebt. Ik in ieder geval niet.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Comment

• you lucky man!!!

Comment

• Perfecte kar om mee te cruisen in MC

Comment

• Pakken mooier als de huidige!

Comment

• Lamborghini Gallardo Spyder Super Veloce

Monte-Carlo aka Lamboland...

Comment

• kort interview met winkelman

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                    prachtige foto! heb je die wat groter?

Comment

• Nee, sorry

Comment

• Comment

• Comment

• \
                            TT's van heffner nu mogelijk in Europe

A few weeks ago I took a trip to Germany to work with Holger Mohr of IMSA. The primary reason for this trip was to help finalize the installation of one of our Gallardo Twin Turbo systems and establish them as our European installation and service center, which they now are.

Comment

• Ja, was al eventjes mogelijk hoor. Maar ze zijn er nu officieel mee naar buiten gekomen.

Comment

• Twin turbo's zijn cool

1e filmpje heeft hier al es gestaan, maar het is nodig om te laten zien hoe hard de superleggera in het 2e filmpje wel niet gaat.
                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Comment

• die SL

En Amerikanen hebben echt geen smaak, wat zij allemaal met hun auto's doen.

LP560 bumper op de oude gallardo --> puke.

Comment

• Brooklands op de achtergrond

Comment

• Geen Lambo maar er toch heel sterk op gebaseerd, daarom post ik het hier maar. Naar het schijnt custom made, iemand verdere info?

Comment

• Comment

• Dit is de “Predator Xtreme”…

Zoals je al gezien hebt is het een zeer vreemde combinatie van een aantal supercars. Denk aan de Lamborghini Reventon, de Ferrari Enzo en de driezits layout van de McLaren F1. Helaas zorgt een cocktail van deze die modellen er niet voor dat het aantrekkelijker wordt. Maar er zijn ook voordelen, je hebt namelijk een echte one-off! En in tegenstelling tot die ambitieuze Polen met hun Veno Supercar is deze auto tenminste af (via autoblog.com).
                                          Maar het hoort hier niet thuis
                                          AutoMinded.be

Comment

Working...
                                          X