+ mottige skirts en diffuser
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenHet kan altijd beter he maar ik klaag niet hoor. Hetgeen wat mij nog het hardst stoort hier is de erbarmelijke staat van onze autostrades.
Comment
-
-
-
Comment
-
Koopje?
Hmm... $ 114.900,- voor een 2004 Gallardo met maar 8.900 miles...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDat lampje lijkt me toch niet zo gezond
Oorspronkelijk geplaatst door Pazze Bekijk Berichtenhoi Rami, heb vandaag een tijdje achter (soms ver achter) u gereden van Antwerpen tot Turnhout
(dacht dat ik die nummerplaat van dit forum kende)
wat een bangelijke sound in de tunnel op de Antwerpse ring.
Groeten,
Pazze (A5)
Ben vandaag miljaar 't één en 't ander op de baan tegengekomen. Properste waren ne witte Shelby GT500 met blauw strepen en de Dracula LP640 coupé. Toffe pee in diene FCK LP640 trouwens! Diegene die ons hebben zien voorbijkomen moeten ofterwel klaargekomen zijn ofterwel in hun broek gescheten hebbenEn als 't geen van die 2 was dan ben je een groene of een F-Fag
Comment
-
Blijkbaar staan we al op autogespot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenGaat die paintjob daar eigenlijk opblijven? Ik dacht dat FCK-001 vroeger wit was? Veel mooier dan zoiets.
En het moet wel vet zijn, 2 LP640's tegenkomen op dezelfde dag. En dan nog op het zelfde moment!! Zalig.
Comment
-
Sounds like fun----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenEuh, paintjob? Da's gewoon 'n vinyl, hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenEuh, paintjob? Da's gewoon 'n vinyl, hoor.
Waarom haalt hij er hem niet af?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenAh. Cva dan.
Waarom haalt hij er hem niet af?
Hij zal dit mooier ofzo vinden hé.
Comment
Comment