Sitrap?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenEn Lambo's grootste winkel maakt er een eind aan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenIs zo'n nrplaat eigenlijk wettelijk in de UK?
Denk na, het antwoord staat in deze post van mij. =)
+ YouTube Video
Hier nog een filmpje uit een hotel van die run uit Singapore==> Cool !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
Denk na, het antwoord staat in deze post van mij. =)
Ik keek gewoon naar de nrplaat van de bus ervoor, vandaar dat ik meteen verenigd koninkrijk dacht.
Maar wat voor nrplaat hebben ze dan in Singapore? Want ik zie een gele (zoals in de UK), die zwarte en een rode.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenFak toch, quasi geen irl pics van te vinden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDe pre-FL is toch echt duizend keer mooier.
Miura
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenSingapore dus...
Ik keek gewoon naar de nrplaat van de bus ervoor, vandaar dat ik meteen verenigd koninkrijk dacht.
Maar wat voor nrplaat hebben ze dan in Singapore? Want ik zie een gele (zoals in de UK), die zwarte en een rode.
Toen ik er woonde hadden we een gele achteraan en een witte vooraan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk BerichtenNaar het schijnt was er een Lamborghini-meeting in Monaco
Hier wat foto's van op autogespot.nl:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtenis dat een nieuwe RS6 op de achtergrond??
Hans.
Comment
Comment