Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gewoon de Lambo pakken, en je hebt genoeg aandacht van de wijfjes
Ja, das nu is iets wat ik mij afvraag se: vraag aan Rami: 'Krijg je werkelijk meer aandacht van de vrouwen met zo'n auto? En zoja, wat is eig al de gekste situatie/reactie die uw auto al teweeg heeft gebracht? (daarvoor niet met vrouwen specifiek) ??'
Ja, das nu is iets wat ik mij afvraag se: vraag aan Rami: 'Krijg je werkelijk meer aandacht van de vrouwen met zo'n auto? En zoja, wat is eig al de gekste situatie/reactie die uw auto al teweeg heeft gebracht? (daarvoor niet met vrouwen specifiek) ??'
Aandacht zat eigenlijk Maar niet specifiek meer aandacht van vrouwen, iedereen wil filmen of foto's nemen, en halen in't verkeer zotte toeren uit...
Ik parkeer wel nooit in't stad of zo, dus kans voor mij aan te spreken is er niet echt
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
In alle eerlijkheid let ik er eigenlijk niet op. Als ik in de wagen zit zie ik zeer weinig van wat er naast de baan gebeurt.
Het leukste dat ik meegemaakt heb was in A'pen met de Murci.
Italiëlei, stond aan te schuiven aan de lichten. Links kruipt mij een VW Golf voorbij die aan 't voorsorteren is om links af te slaan.
4 zotte wijven in die Golf. Passagier vooraan en het specimen dat erachter zat hingen half uit het raam te roepen naar me. Ik was vriendelijk dus ik doe ne goeiendag terug. Die vooraan zat had een rood topje aan (genre zonder bandjes) waarin een pak tetten huisde dat het niet meer schoon was. Ineens zie ik dat mens verdwijnen in de wagen.
Allé, de fun was voorbij dacht ik. NOT! Plots kwam die terug uit dat raam hangen tetten free in the air! Buiten het feit dat het een leuke flash was was eigenlijk het koddigste aan heel die zaak dat ze eerst niet door het raampje geraakte, zo fenomenaal waren die meloenen. Dus die kwam daar uit hangen, tetten geraakte niet door het raam, terug in de auto, raam verder open en dan met heel da spel eruit.
Je moet weten dat dit gebeurde op een zaterdagnamiddag op een schitterende zomerdag. Er stonden massa's mensen aan de lichten te wachten om over te steken en er stonden behoorlijk wat wagens rondom ons. De man die naast me stond (rechts) was onbetaalbaar. Ik zag die zijn bek nog altijd vierkant openstaan toen die wijven al terug verderreden (ze vroegen me hen te volgen btw maar daar heb ik zeer bewust voor bedankt). Ik heb dan maar tegen die mens gezegd dat dat normaal was. Hij had problemen zijn smoelwerk terug toe te krijgen.
Kijk eens naar JC zijn laatste DVD, het stuk met de Pagani Zonda in een stadscentrum.
Comment