Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Je gaat geen schitterende relatie op het spel zetten voor een koppel tetten, hoe fenomenaal ze ook mogen zijn
Ook niet vergeten dat in mijn geval memmen betrekkelijk work-related zijn dus veel doet me dat echt niet meer
Rechts, no doubt. Mijn vriendin is meer dan goed genoeg.
Die linkse is meer murcielago achtig he. Je zult veel bekijks hebben als je er overal mee komt, maar kan je ook leven met de nadelen van allerdaags gebruik?
Ik heb al ne Lambo, dus geef die links maar, ben toch single
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Die linkse is meer murcielago achtig he. Je zult veel bekijks hebben als je er overal mee komt, maar kan je ook leven met de nadelen van allerdaags gebruik?
Comment