Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk Berichten
    Foute kleur, en dat ding verpest heel de wagen!
    subliem idee! respect !

Comment

• LP 640 Hamann, grote uitlaten

Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De toekomst voor Rami. Lol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
          LP 640 Hamann, grote uitlaten
          Hoe lelijk zeg
          www.flickr.com/photos/bramvds
          www.last.fm/user/lender

Comment

• Wanneer is deze lp640 Hamann gespot?
            Mr Drift

Comment

• Die LP640 by Hamann

Comment

• + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

pof pof

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                  + YouTube Video

De toekomst voor Rami. Lol

Welke gek laat zijn jondere zus nu aan het stuur van een Lambo terwijl hij zelf ook de kans heeft om te rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                    LP 640 Hamann, grote uitlaten

Ik ben blijkbaar de enige die zo denkt maar WAT EEN ZALIGE LAMBO!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                    2012-...
                    '07 BMW 118d

Comment

• Ik vind het maar LP640-verkrachting.

Alles van Hamann (air scoop, spoiler, bumpers, uitlaat) maakt de auto echt alleen maar minder mooi...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk Berichten
                        Welke gek laat zijn jondere zus nu aan het stuur van een Lambo terwijl hij zelf ook de kans heeft om te rijden?
                        Ik hoop dat je beseft dat in het filmpje de kinderen niet rijden ok
                        Mr Drift

Comment

• LP640 by Hamann => fucked up

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk Berichten
                            Ik hoop dat je beseft dat in het filmpje de kinderen niet rijden ok
                            sez who?? waauw, knap stukje editing dan.. wel mooie diablo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                              Countach zal je bedoelen
                              Je kan 't vrij goed zien in't begin van't filmpje hoor, dat het beeld even verspringt
                              ----------------------------------------------------------------------------------
                              2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                              2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                              Pictures here: BMW 7 Series
                              1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                              Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                              It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                              It might need half a starsystem to turn around,
                              but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                              Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• En op't einde ook. Zo'n filmpjes zijn altijd tof als ze écht zijn (hoewel dit niet zou kunnen/mogen in dit geval), maar dit filmpje suckt wel mateloos vind ik!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk Berichten
                                  Wanneer is deze lp640 Hamann gespot?
                                  22 maart 2009, gisteren dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                    Je ziet het beeld overduidelijk verspringen!
                                    Diablo hehe COUNTACH
                                    Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                      Countach zal je bedoelen
                                      Je kan 't vrij goed zien in't begin van't filmpje hoor, dat het beeld even verspringt
                                      Ja, jij kan dat wel zeggen.. laat me eens een Diablo zien hee, dan ben ik ook direct een kenner

Zou zo'n kind daar niet mee kunnen rijden dan, koppeling te straf of zo ??

Comment

• + YouTube Video

Comment

• de naam van het filmke op t einde vind ik wel cool.

"Lamm" bogini

Comment

Working...
                                          X