Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zalige foto's van de murci die oude achterlichten blijven echt prachtig.
    Adrih mooie foto van de rondborstige dame
    Mr Drift

Comment

• nog eentje om het af te leren.. van de dame zal ik er maar geen meer posten zekers ?
      ps: voor de jongeren onder ons.. het gaat om Jenna Jameson
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk Berichten
        Zalige foto's van de murci die oude achterlichten blijven echt prachtig.
        Ik vind de achterkant van de Murcielago, hoofdzakelijk door de acherlichten, enorm gedateerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
          Ik vind de achterkant van de Murcielago, hoofdzakelijk door de acherlichten, enorm gedateerd.
          Idem, vind ik bij de Gallardo ook. Altijd een verschikkelijk knappe wagen gevonden, nu in feite ook nog altijd, maar als je hem dan naast de nieuwe ziet is het verschil écht wel groot.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

*Zucht*

Ze zullen het nooit leren
              1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Is dit trouwens een nieuwe kleurvariant? Lijkt vrij licht.

Comment

• Lijkt me gewoon geel gecombineerd met Shadow/Highlights is PS?
                  1991 Mazda MX-5 NA
                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• wel mooi zo in het limoengeel.. vraag me af of hij net uit de wasstraat komt, zijn haar ziet er nat uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                      wel mooi zo in het limoengeel.. vraag me af of hij net uit de wasstraat komt, zijn haar ziet er nat uit
                      Wel, op de andere foto's zie je andere LP560s die gewassen worden, dus allicht wel
                      ----------------------------------------------------------------------------------
                      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                      Pictures here: BMW 7 Series
                      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                      It might need half a starsystem to turn around,
                      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                        Wel, op de andere foto's zie je andere LP560s die gewassen worden, dus allicht wel
                        't gaat hem over met of zonder dak
                        nat....haar....
                        wimoptiek.be op

Comment

• Ja, zit daar een bachke in, zo een lelijk als bij de lp640 ?

Comment

• De Gallardo en de huidige LP560-4 hebben beide een volwaardig canvasdak en geen "zelfbouwpakket" zoals bij de LP640.

Comment

• http://i236.photobucket.com/albums/f...05/LP640-1.jpg

En echt iedereen kijken
                              www.flickr.com/photos/bramvds
                              www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                                Wat wilt ge ... zo'n mottige kleur!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                  De murcie is mooi maar met een oude l#llen kleur.

Hans.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                    Saai grijs of voorspelbaar zwart is veel beter

Comment

• Niet mis!
                                      Ik zou het zelf niet kiezen, maar het heeft iets "vriendelijks"
                                      Laat dat nou net niet staan bij een Lambo
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• wijnrood, prachtige kleur..mooi poepeke ook

Comment

• Ik vind dat echt een heel knappe kleur

Mooie combinatie met het bleke interieur.

Comment

Working...
                                          X