Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Thanks

Comment

• Comment

• Daarnet in Gent een splinternieuwe witte LP540 met zwarte velgen gezien (eerste irl).

1 woord:

ZOveel knapper dan op foto, echt een fantastische wagen, geschift lekker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
          Daarnet in Gent een splinternieuwe witte LP540 met zwarte velgen gezien (eerste irl).

1 woord:

Heb ik nog steeds niet gezien Zie hem wel constant met zijn black on black conti rijden, nog nooit met de lambo.
          www.flickr.com/photos/bramvds
          www.last.fm/user/lender

Comment

• lp560 of 640, maar niet 540

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
              lp560 of 640, maar niet 540
              De nieuwe 'Gallardo', de 560 denk ik dus...

Comment

• LP560-4 it is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                  LP560-4 it is
                  Jep. 560 pk en 4WD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                    Dat zou Blue Caelum moeten zijn.
                    Is dat niet wat licht voor blue caelum, heb hier toevallig een bestandje teruggevonden en daar zie ik caelum staan en ook blue fontus en is caelum meer hemelblauw achtig en fontus donkerder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten

Is daar een high res van?
                      Dat wil ik ook weten.

Hans.

Comment

• Ik zou graag weten van welke foto je een HI-RES wilt?

Comment

• Ze hadden het over deze foto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                            zalig !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                              Daarnet in Gent een splinternieuwe witte LP540 met zwarte velgen gezien (eerste irl).

1 woord:

Ben 'm deze morgen ook tegengekomen aan 't Laurentplein : in de zon is zo'n witte echt hemels mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                Dat zou Blue Caelum moeten zijn.
                                Hmm, ik weet niet op m'n opmerking terecht is maar mij lijkt daar nog meer metallic in te zitten dan bij Blue Caelum. Kan dat?

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Vind het nog steeds niks eigelijk...
                                      Liever de Callisto's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                        Is dat niet wat licht voor blue caelum, heb hier toevallig een bestandje teruggevonden en daar zie ik caelum staan en ook blue fontus en is caelum meer hemelblauw achtig en fontus donkerder.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                        Hmm, ik weet niet op m'n opmerking terecht is maar mij lijkt daar nog meer metallic in te zitten dan bij Blue Caelum. Kan dat?
                                        Tjah, daar kan je nooit zeker van zijn he. Ik heb ooit eens een topic gestart mbt een rode LP640. Iedereen had zijn eigen mening en kleur.
                                        Teveel hangt af van de foto's.
                                        Die gele op die persdag in Tenerife, dat was dus een gewone Giallo Midas maar zoals ie op die foto's afsteekt leek het precies een nieuwe kleur.

Comment

• Daar heb je idd een punt.

Comment

Working...
                                          X