Knappe velgen op die groene LP-560-4 van hierboven.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenTjah, daar kan je nooit zeker van zijn he. Ik heb ooit eens een topic gestart mbt een rode LP640. Iedereen had zijn eigen mening en kleur.
Teveel hangt af van de foto's.
Die gele op die persdag in Tenerife, dat was dus een gewone Giallo Midas maar zoals ie op die foto's afsteekt leek het precies een nieuwe kleur.
dat ze dan maar snel dat geel als nieuwe kleur uitbrengen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Echte kunstwerken!
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenDamn, die wieltjes!Echte kunstwerken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenecht he! mooi gedaan en past mooi bij t model ook. In het begin was ik hier totaal niet van overtuigd, maar hoe meer ik t zie hoe meer ik er verliefd op word
Welke velgen ook super staan onder de LP560 zijn die van de Superleggera.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk zou ze anders ni willen kuisen eerlijk gezegd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk BerichtenIdd moelijk om schoon te houden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichtenzalig !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenZe hadden het over deze foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk zou ze anders ni willen kuisen eerlijk gezegd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtendenk je dat iemand die zo'n wagen heeft, deze nog zelf kuist?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtendenk je dat iemand die zo'n wagen heeft, deze nog zelf kuist?----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtendenk je dat iemand die zo'n wagen heeft, deze nog zelf kuist?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenik zou gewoon ne nieuwe kopen
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtendenk je dat iemand die zo'n wagen heeft, deze nog zelf kuist?zou niemand anders moeten doen
Comment
Comment