Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
    Serious asswhooping of the Gallardo Superleggera
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Beeld je in wat een 560 SL doet! => hint!

En R8 V10 Spyder/Roadster/... < Ruf!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      Beeld je in wat een 560 SL doet! => hint!

En R8 V10 Spyder/Roadster/... < Ruf!
      Alleen spijtig dat de 560 SL er nog niet is en niemand weet wanneer ie zal arriveren. Waarschijnlijk MY11 maar da's dus nog even weg.

Comment

• Dan is de gallardo toch al aan vervanging toe.

Als ik lamborghini was zou ik geen 560 SL maken maar die specs juist gebruiken voor het nieuwe model en daar wel een SL versie van maken die dan wel sneller is /beter is.

Comment

Alleen spijtig dat de 560 SL er nog niet is en niemand weet wanneer ie zal arriveren. Waarschijnlijk MY11 maar da's dus nog even weg.
          Maar zou je terug naar 'n coupé gaan ?
          ----------------------------------------------------------------------------------
          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
          Pictures here: BMW 7 Series
          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
          It might need half a starsystem to turn around,
          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Vindt ge dat het wachten niet waard? Een Lp560 sl en een v10 roadster lijkt mij wel een droomgarage, de sportwagen op zijn sportiefst en de gt als cabio. Die ruf nog ff houden is toch ook geen straf, jammer dat een gtr voor ondertussen wat moeilijk is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
              Dan is de gallardo toch al aan vervanging toe.

Als ik lamborghini was zou ik geen 560 SL maken maar die specs juist gebruiken voor het nieuwe model en daar wel een SL versie van maken die dan wel sneller is /beter is.
              Tis idd wel wat jammer dat er kort na die sl al een opvolger komt, beetje zoals de lp 670 sv, prachtige wagen, maar eer ge hem hebt zal de opvolger van de murci wel bijna voorgesteld worden.

Comment

Dan is de gallardo toch al aan vervanging toe.

IMHO houden ze de SL achter totdat Ferrari met de F450(?) op de proppen komt. Als die dan weer op hetzelfde niveau qua performance komt als de LP560-4 dan kan Lambo de LP560-SL op de markt smijten. En zo blijven ze gaan he.

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                Maar zou je terug naar 'n coupé gaan ?
                Wel, ik heb de Gallardo SL getest en was ENORM onder de indruk van dat masjien. Als je weet hoe de "gewone" LP560-4 rijdt dan moet de SL variant simpelweg subliem worden. Dat zou dan ook de enige Lambo zijn waar ik een Spyder versie voor zou laten staan. En DAT wil al wat zeggen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                  Vindt ge dat het wachten niet waard? Een Lp560 sl en een v10 roadster lijkt mij wel een droomgarage, de sportwagen op zijn sportiefst en de gt als cabio. Die ruf nog ff houden is toch ook geen straf, jammer dat een gtr voor ondertussen wat moeilijk is.
                  In een perfecte wereld had dat mijn garage geworden. Maar zoals ik reeds zei zijn geen van beide varianten op de markt de dag van vandaag.

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                  Tis idd wel wat jammer dat er kort na die sl al een opvolger komt, beetje zoals de lp 670 sv, prachtige wagen, maar eer ge hem hebt zal de opvolger van de murci wel bijna voorgesteld worden.
                  Absoluut, da's dan weer het nadeel van de SL/SV versies. En je weet van op voorhand dat het nieuwe model krachtiger, sneller en beter zal worden dan die SL. Wederom een manier om te blijven verkopen

Comment

IMHO houden ze de SL achter totdat Ferrari met de F450(?) op de proppen komt. Als die dan weer op hetzelfde niveau qua performance komt als de LP560-4 dan kan Lambo de LP560-SL op de markt smijten. En zo blijven ze gaan he.
                    Auch voor ferrari moesten ze het nieuwe model lanceren en lamborghini komt af met de LP560-SL en dat die de ferrari achter zich laat.

Maar je moet wel toegeven, ferrari heeft amper iets veranderd aan zijn F430 (zelfs geen FL ?, misschien lichte updates) en lamborghini heeft praktisch een nieuw model geleverd.

Comment

Auch voor ferrari moesten ze het nieuwe model lanceren en lamborghini komt af met de LP560-SL en dat die de ferrari achter zich laat.

Maar je moet wel toegeven, ferrari heeft amper iets veranderd aan zijn F430 (zelfs geen FL ?, misschien lichte updates) en lamborghini heeft praktisch een nieuw model geleverd.
                      Dat gebeurt elke keer eigenlijk. De één is de snelste voor een paar maand en dan neemt de andere weer over.

Eigenlijk is de F430 de FL van de 360, gelukkig dat ze dat gedaan hebben want de 360 modellen trokken op geen kloten, CS buiten beschouwing gelaten.
                      De FL van de Gallardo kan je best vergelijken met de FL van de 997, motorisch gezien dan toch. Lambo heeft meer aan het exterieur gewerkt en Porsche aan het interieur. Da's dan ook het enige wat ik een beetje spijtig vind aan de LP560-4, het interieur komt me net iets te bekend voor

Comment

• Die lijnen

1991 Mazda MX-5 NA
                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Comment

• Comment

• Jammer van de kleur maar ieder zijn ding.

edit dat niet

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• zo ne gallardo is toch echt een schoon machien eh
                                        2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                        2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Die zwarte! HOI!
                                          AutoMinded.be

Comment

Working...
                                          X