Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als ik lamborghini was zou ik geen 560 SL maken maar die specs juist gebruiken voor het nieuwe model en daar wel een SL versie van maken die dan wel sneller is /beter is.
Alleen spijtig dat de 560 SL er nog niet is en niemand weet wanneer ie zal arriveren. Waarschijnlijk MY11 maar da's dus nog even weg.
Maar zou je terug naar 'n coupé gaan ?
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Alleen spijtig dat de 560 SL er nog niet is en niemand weet wanneer ie zal arriveren. Waarschijnlijk MY11 maar da's dus nog even weg.
Vindt ge dat het wachten niet waard? Een Lp560 sl en een v10 roadster lijkt mij wel een droomgarage, de sportwagen op zijn sportiefst en de gt als cabio. Die ruf nog ff houden is toch ook geen straf, jammer dat een gtr voor ondertussen wat moeilijk is.
Als ik lamborghini was zou ik geen 560 SL maken maar die specs juist gebruiken voor het nieuwe model en daar wel een SL versie van maken die dan wel sneller is /beter is.
Tis idd wel wat jammer dat er kort na die sl al een opvolger komt, beetje zoals de lp 670 sv, prachtige wagen, maar eer ge hem hebt zal de opvolger van de murci wel bijna voorgesteld worden.
Als ik lamborghini was zou ik geen 560 SL maken maar die specs juist gebruiken voor het nieuwe model en daar wel een SL versie van maken die dan wel sneller is /beter is.
IMHO houden ze de SL achter totdat Ferrari met de F450(?) op de proppen komt. Als die dan weer op hetzelfde niveau qua performance komt als de LP560-4 dan kan Lambo de LP560-SL op de markt smijten. En zo blijven ze gaan he.
Wel, ik heb de Gallardo SL getest en was ENORM onder de indruk van dat masjien. Als je weet hoe de "gewone" LP560-4 rijdt dan moet de SL variant simpelweg subliem worden. Dat zou dan ook de enige Lambo zijn waar ik een Spyder versie voor zou laten staan. En DAT wil al wat zeggen!
Vindt ge dat het wachten niet waard? Een Lp560 sl en een v10 roadster lijkt mij wel een droomgarage, de sportwagen op zijn sportiefst en de gt als cabio. Die ruf nog ff houden is toch ook geen straf, jammer dat een gtr voor ondertussen wat moeilijk is.
In een perfecte wereld had dat mijn garage geworden. Maar zoals ik reeds zei zijn geen van beide varianten op de markt de dag van vandaag.
Tis idd wel wat jammer dat er kort na die sl al een opvolger komt, beetje zoals de lp 670 sv, prachtige wagen, maar eer ge hem hebt zal de opvolger van de murci wel bijna voorgesteld worden.
Absoluut, da's dan weer het nadeel van de SL/SV versies. En je weet van op voorhand dat het nieuwe model krachtiger, sneller en beter zal worden dan die SL. Wederom een manier om te blijven verkopen
IMHO houden ze de SL achter totdat Ferrari met de F450(?) op de proppen komt. Als die dan weer op hetzelfde niveau qua performance komt als de LP560-4 dan kan Lambo de LP560-SL op de markt smijten. En zo blijven ze gaan he.
Auch voor ferrari moesten ze het nieuwe model lanceren en lamborghini komt af met de LP560-SL en dat die de ferrari achter zich laat.
Maar je moet wel toegeven, ferrari heeft amper iets veranderd aan zijn F430 (zelfs geen FL ?, misschien lichte updates) en lamborghini heeft praktisch een nieuw model geleverd.
Auch voor ferrari moesten ze het nieuwe model lanceren en lamborghini komt af met de LP560-SL en dat die de ferrari achter zich laat.
Maar je moet wel toegeven, ferrari heeft amper iets veranderd aan zijn F430 (zelfs geen FL ?, misschien lichte updates) en lamborghini heeft praktisch een nieuw model geleverd.
Dat gebeurt elke keer eigenlijk. De één is de snelste voor een paar maand en dan neemt de andere weer over.
Eigenlijk is de F430 de FL van de 360, gelukkig dat ze dat gedaan hebben want de 360 modellen trokken op geen kloten, CS buiten beschouwing gelaten.
De FL van de Gallardo kan je best vergelijken met de FL van de 997, motorisch gezien dan toch. Lambo heeft meer aan het exterieur gewerkt en Porsche aan het interieur. Da's dan ook het enige wat ik een beetje spijtig vind aan de LP560-4, het interieur komt me net iets te bekend voor
Comment