Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een klassieker die miura in het groen zou echt proper zijn.
    Mr Drift

Comment

• The daddy gets an asswhooping:
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Je zou nu toch wel gek moeten zijn om nu een LP640 te kopen... tenzij je echt kickt op de looks.

Comment

• Heb het al ettelijke keren gezegd en bijna niemand die me wil geloven: de LP560 is de overtreffende trap van de LP640. Het is ronduit schandalig dat ze zoveel meer durven vragen voor de Murci. Maarja, als je dan het Reventon verhaal erbij legt ........

Comment

• Ja, ik geloof(de) je wel hoor

Zelfde verhaal soms bij die rode Fiat bakken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
              Heb het al ettelijke keren gezegd en bijna niemand die me wil geloven: de LP560 is de overtreffende trap van de LP640. Het is ronduit schandalig dat ze zoveel meer durven vragen voor de Murci. Maarja, als je dan het Reventon verhaal erbij legt ........
              Van de Reventon gesproken, zijn de beschikbare exemplaren allemaal al uitverkocht?

Comment

Heb het al ettelijke keren gezegd en bijna niemand die me wil geloven: de LP560 is de overtreffende trap van de LP640. Het is ronduit schandalig dat ze zoveel meer durven vragen voor de Murci. Maarja, als je dan het Reventon verhaal erbij legt ........
                560 Superleggera!!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                  Van de Reventon gesproken, zijn de beschikbare exemplaren allemaal al uitverkocht?

Nieuw is hij geloofk niet meer te vinden er staan er wel al een stuk of zeven terug te koop!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                    560 Superleggera!!!!!!!
                    Als die op de dag van vandaag beschikbaar was dan zou ik niet getwijfeld hebben

Comment

Als die op de dag van vandaag beschikbaar was dan zou ik niet getwijfeld hebben
                      En geduld hebben tot de dag dat 'ie komt?

Comment

• Niemand is zeker dat ie komt. Normaliter wel maar geen idee wanneer. Meestal sluit een SL of SV editie het huidige model af. En da's dan weer klote he. Koop je een jaar geleden een SL en het jaar erop krijg je goed wat klop van een standaard LP560.

Comment

Niemand is zeker dat ie komt. Normaliter wel maar geen idee wanneer. Meestal sluit een SL of SV editie het huidige model af. En da's dan weer klote he. Koop je een jaar geleden een SL en het jaar erop krijg je goed wat klop van een standaard LP560.
                          Hoi Heffner!
                          AutoMinded.be

Comment

• heffner is enkel leuk in de rechte lijn

Comment

Niemand is zeker dat ie komt. Normaliter wel maar geen idee wanneer. Meestal sluit een SL of SV editie het huidige model af. En da's dan weer klote he. Koop je een jaar geleden een SL en het jaar erop krijg je goed wat klop van een standaard LP560.
                              Goh, maakt dat uit? Een SL zal sowieso puurder aanvoelen dan die snellere nieuweling, en als je graag LP560 rijdt, dan zal dat met de SL al helemaal snor zitten, daar gaat een nieuw model toch geen afbreuk aan doen?

En trouwens, face it, je rijdt toch niet langer dan een jaar met een auto, dan ben je nog op tijd om de opvolger tijdig op de kop te tikken

Comment

Da's inderdaad het spijtige aan de hele zaak.

Comment

• De nieuwe test-LP640 van Lambo Brussels:

1991 Mazda MX-5 NA
                                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• De vervanger van die Draco Verde?

Gespot in Cogolin....da's de Côte d'Azur, leuk testgebied
                                    Last edited by ; 27/05/2009, 08:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                      Goh, maakt dat uit? Een SL zal sowieso puurder aanvoelen dan die snellere nieuweling, en als je graag LP560 rijdt, dan zal dat met de SL al helemaal snor zitten, daar gaat een nieuw model toch geen afbreuk aan doen?

En trouwens, face it, je rijdt toch niet langer dan een jaar met een auto, dan ben je nog op tijd om de opvolger tijdig op de kop te tikken
                                      Ik ben iig benieuwd wat de LP560-SL gaat geven

Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                      De nieuwe test-LP640 van Lambo Brussels:

http://spots.autogespot.com/viewimag...26052009004517
                                      Lambo Brussels was met een hele delegatie Lambo eigenaars in Cannes voor het filmfestival. Het was de moeite heb ik al gehoord

Comment

Als het criterium "hard rechtdoor" is wel ja ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          Als het criterium "hard rechtdoor" is wel ja ...
                                          Het circuit kruip ik toch niet op met zulk duur speelgoed. Dat risico is me gewoon te groot. In normaal straatverkeer gaat de SL zwaar problemen hebben met de LP560.

Comment

Working...
                                          X