Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• doe mij maar een 2010 gallardo geen LP versie merci

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
      Bas, zeg nu eens wat de (Europese) concurrenten zijn van de Z06 ?

Denk niet dat de corvettes europese concurrenten hebben. De enige wagens die min of meer hetzelfde idee hebben (enorme cilinderinhoud, motor voorin, eenvoudige mechanika, achterwielaandrijving, veel koppel, veel vermogen, relatief slechte vermogen/liter cc verhouding,...) zijn de Viper en de Mustang.

En dat zijn ook amerikanen so...

Versta mij niet verkeerd, ben evenzeer dol op Vette's, Mustangs (en vooral) Viper (looooove the GTS in shelby-blauw en wit gestreept).

Hoe graag deze merken ook willen meedoen in de supercarleague, hun roots en DNA stralen nog steeds teveel raw-power-big-block-musclecar imago uit. Hoe luid, stoer, snel,... ze ook mogen zijn, dankzij hun eenvoud, lompheid, plastiekerige afwerking, ... kunnen deze wagens echt niet tot hetzelfde niveau brengen als Lamborghini, Ferrari, Pagani, McLaren, ...

Hoe krachtig, machtig, prachtig de Z06 of ZR1 ook mogen zijn of worden, I'll take the Murcie anytime !

Comment

• Lamborghini Stinger?

Meer foto's: http://www.flickr.com/photos/boelsphotography/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames

Die kleur moet naar 't schijnt enkel te beoordelen zijn nadat ge het IRL gezien hebt. Het is trouwens geen baby blue, dat ziet er serieus wat bleker uit.

Dat interieur is een heel andere zaak. Ik zal Winkelman ineens even quoten: "Its an untreated hide inspired by the natural leather found on horse saddles and leads to natural changes in color over time".
          Allemaal zeer mooi maar als er dan maar af en toe iemand op de passagierszetel plaats neemt dan schijnt die dus volledig anders af dan de bestuurderszetel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
            Die kleur moet naar 't schijnt enkel te beoordelen zijn nadat ge het IRL gezien hebt. Het is trouwens geen baby blue, dat ziet er serieus wat bleker uit.

Dat interieur is een heel andere zaak. Ik zal Winkelman ineens even quoten: "Its an untreated hide inspired by the natural leather found on horse saddles and leads to natural changes in color over time".
            Allemaal zeer mooi maar als er dan maar af en toe iemand op de passagierszetel plaats neemt dan schijnt die dus volledig anders af dan de bestuurderszetel.

Reden te meer om zo vaak mogelijk passagiers mee te nemen Andy (wink,wink)

Comment

Eigenlijk wel geslaagd, jammer van de LP bumper maar toch een knap resultaat.
              Geslaagd! Zeer mooi gedaan!
              AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                concurrent voor een z06 is een gallardo in niet lp560 uitvoering...
                kwa prijs kome die wel totaal ni in de buurt
                2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                2009 Porsche Carrera 4S

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rames

2X dezelfde auto?

Met de originele velgen echt 1000000 keer beter. Knappe kleur, ook het bruine leder vind ik er knap bij staan.
                  1991 Mazda MX-5 NA
                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Dat is 2x dezelfde auto ja

Voor meer foto's:

Hij heeft er een lieke over gemaakt :-)

My president is black, my Lambo's blue
                    And I'll be goddamned if my rims ain't too
                    Tjah, hij had ze toch better goddamned black gelaten imho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PsynceFiction Bekijk Berichten
                      Lamborghini Stinger?

Meer foto's: http://www.flickr.com/photos/boelsphotography/

nova met vw motor en chassis dacht ik.
                      wimoptiek.be op

Comment

Dat is 2x dezelfde auto ja

Voor meer foto's:

Hij heeft er een lieke over gemaakt :-)

My president is black, my Lambo's blue
                        And I'll be goddamned if my rims ain't too

Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                        Idd.

Amerikanen, ze leren het nooit!
                        1991 Mazda MX-5 NA
                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

maar met zo'n kar is het moeilijk om NIEMAND te vinden die meerijdt newaar

Comment

chicks genoeg als je een murci hebt denk ik

edit: kut speedman was me voor :p

ontopic: vind de kleur eigenlijk niet zo super. Mar inderdaad, irl is veel belangrijker dan wat een fotograaf er van maakt.
                            Captain Turbo
                            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

bij rappers vind ik nog 'oke' als ze over the top gaan maar bij 'gewone' Amerikanen liever niet.

Comment

bij rappers vind ik nog 'oke' als ze over the top gaan maar bij 'gewone' Amerikanen liever niet.
                                hij heeft zelfs bijhorende schoenen
                                Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                                Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                                Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                                Honda Del Sol - 120pk

Comment

• hoezo, een snel merk?

Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                                  Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                                  Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                                  Honda Del Sol - 120pk

Comment

• lamborghini

Comment

• Ik vind 'm beter klinken dan de LP640, minder dat hoge schreeuwerige geluid.. Binnenin klinkt 'ie zelfs een beetje als een huilende GT3, vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                        http://www.drivers-republic.com/dr_t...ef&area=videos

Ik vind 'm beter klinken dan de LP640, minder dat hoge schreeuwerige geluid.. Binnenin klinkt 'ie zelfs een beetje als een huilende GT3, vind ik.
                                        Klinkt niet veel verschillend tov de gewone LP640 hoor. Het verschil tss de Gallardo en Gallardo SL was pakken groter.

Comment

Klinkt niet veel verschillend tov de gewone LP640 hoor. Het verschil tss de Gallardo en Gallardo SL was pakken groter.
                                          Ik heb nog niet veel inboard filmpjes gezien van een LP640, altijd langs buiten, en dan valt me dat hoge scherpe geschreeuw op, niet dat diepere dat je hier hoort...

Bij deze een rechtzetting, de LP640 klinkt ook goed

Comment

Working...