Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• die lijn

Comment

• Victoria Beckham

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
        hang je koppeling tegen de muur.
        Auw... die is onder de gordel zulle...

Comment

• Last edited by ; 18/06/2009, 22:13.

Comment

• Comment

• Last edited by ; 18/06/2009, 22:29.

Comment

• Last edited by ; 18/06/2009, 22:30.

Comment

• Comment

• Die Affolters zijn echt wel machtig eigelijk

Comment

• Mottig ja. Imo dan.

Die achterspoilers die hij er telkens opzet verkl*ten het geheel.
                      1991 Mazda MX-5 NA
                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Nog zo een machtige kleur

Comment

• In feit verdient dat met die skibox erop wel een dikke respect

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Ik zou van mijn leven nooit een rode, groene, blauwe enz wagen kopen (ja noem me gerust saai) maar dit is gewoon subliem, hiervoor zou ik van mijn principe afstappen... (enfin niet dat ik het ooit zal moeten doen natuurlijk)

Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                            In feit verdient dat met die skibox erop wel een dikke respect
                            Ja om met zo'n wagen (lees banden) naar een skioord te trekken. Hoe krijgt hij daar in godsnaam ooit kettingen op???

Comment

• gekke kleur

Comment

• Ik vind het trouwens gek dat je amper of geen foto's van draco verde LP's...

Comment

• Er zijn quasi geen Draco Verde's verkocht ... gelukkig maar

Comment

• Damn, die gifgroene LP640!!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                    2012-...
                                    '07 BMW 118d

Comment

• Draco Verde vind ik best wel een knappe kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                        Er zijn quasi geen Draco Verde's verkocht ... gelukkig maar
                                        Toch een redelijk knappe kleur en zeker omdat hij in die kleur was voorgesteld (toch) en als ze hier in België een demowagen van hadden.

Comment

• Hij was in Grigio Telesto voorgesteld (battleship grey). De demo van Brussel was gewoon in die kleur (foute keuze btw want ze hebben er pokkelang mee opgezadeld gezeten).

Comment

Working...
                                          X