Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• In mijn geval is het quasi niet haalbaar (maatje 46). Het lukt enkel als ik continu met raceschoentjes zou rijden en da's een beetje Ferrari imho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      of weten wat écht rijden is
      In de jaren stillekes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
        In mijn geval is het quasi niet haalbaar (maatje 46). Het lukt enkel als ik continu met raceschoentjes zou rijden en da's een beetje Ferrari imho.
        Deze vallen toch mee qua looks?

Comment

• Comment

• Soort macademia van Porsche? van Porsche is wel donkerder heb ik de indruk.
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
              In de jaren stillekes
              mjah, niet akkoord sorry..

ik krijg gewoon weinig voldoening van aan zo'n paddle te trekken, ik wil een deel uitmaken van de machine hoe raar het ook mag klinken.

Comment

• nu nog deel uitmaken van de groep bleken

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    mjah, niet akkoord sorry..

ik krijg gewoon weinig voldoening van aan zo'n paddle te trekken, ik wil een deel uitmaken van de machine hoe raar het ook mag klinken.
                    Dying breed ... of ge gaat gelukkig moeten blijven met oldies van de jaren 2005-2020.

Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                    Deze vallen toch mee qua looks?

Al staat er Lambo op het blijft Ferrari.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                      I beg to differ

Geen idee hoe 't in de Gallardo of Murcié is qua pedalenopzet, maar in de Diablo is het doenbaar. Welliswaar niet met bergschoenen of iets dergelijks.
                      Bij die oude zal het wel meevallen, die konden niet anders dan met koppelingspedaal gekocht worden. Die oude hadden echter andere problemen, zoals een beschamende zithouding,...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                        Bij die oude zal het wel meevallen, die konden niet anders dan met koppelingspedaal gekocht worden. Die oude hadden echter andere problemen, zoals een beschamende zithouding,...
                        Fabeltjes Zolang je geen 1m90 of zo bent gaat 't allemaal prima... niet ideaal, maar goed doenbaar
                        ----------------------------------------------------------------------------------
                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                        Pictures here: BMW 7 Series
                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                        It might need half a starsystem to turn around,
                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                          Fabeltjes Zolang je geen 1m90 of zo bent gaat 't allemaal prima... niet ideaal, maar goed doenbaar
                          Niet iedereen is een kleine Italiaan

Maar ik heb toch al vaak gelezen dat de oude modellen à la Muira en Countach een barslechte zithouding hadden. Indertijd hadden ze blijkbaar misvormde testrijders bij Lambo

Comment

• amai maar 1m80. midgets anyone?

Comment

• Neen, gewoon ne gemiddelde Italiaan

Comment

• Comment

• redelijk dik helemaal in het zwart en die velgen

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                    Maar ik heb toch al vaak gelezen dat de oude modellen à la Muira en Countach een barslechte zithouding hadden. Indertijd hadden ze blijkbaar misvormde testrijders bij Lambo
                                    een Miura & Countach hebben idd een zeer slechte zithouding... kvind beide wagens qua design echt super maar erin gaan zitten is nogal een teleurstelling...

Comment

• Comment

• Comment

• dayum
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X