In mijn geval is het quasi niet haalbaar (maatje 46). Het lukt enkel als ik continu met raceschoentjes zou rijden en da's een beetje Ferrari imho.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenof weten wat écht rijden is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIn mijn geval is het quasi niet haalbaar (maatje 46). Het lukt enkel als ik continu met raceschoentjes zou rijden en da's een beetje Ferrari imho.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIn de jaren stillekes
ik krijg gewoon weinig voldoening van aan zo'n paddle te trekken, ik wil een deel uitmaken van de machine hoe raar het ook mag klinken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenmjah, niet akkoord sorry..
ik krijg gewoon weinig voldoening van aan zo'n paddle te trekken, ik wil een deel uitmaken van de machine hoe raar het ook mag klinken.
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenDeze vallen toch mee qua looks?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenI beg to differ
Geen idee hoe 't in de Gallardo of Murcié is qua pedalenopzet, maar in de Diablo is het doenbaar. Welliswaar niet met bergschoenen of iets dergelijks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenBij die oude zal het wel meevallen, die konden niet anders dan met koppelingspedaal gekocht worden. Die oude hadden echter andere problemen, zoals een beschamende zithouding,...Zolang je geen 1m90 of zo bent gaat 't allemaal prima... niet ideaal, maar goed doenbaar
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenFabeltjesZolang je geen 1m90 of zo bent gaat 't allemaal prima... niet ideaal, maar goed doenbaar
Maar ik heb toch al vaak gelezen dat de oude modellen à la Muira en Countach een barslechte zithouding hadden. Indertijd hadden ze blijkbaar misvormde testrijders bij Lambo
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenMaar ik heb toch al vaak gelezen dat de oude modellen à la Muira en Countach een barslechte zithouding hadden. Indertijd hadden ze blijkbaar misvormde testrijders bij Lambo
Comment
Comment