Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• mmmmmmmmmmmmmhm
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Last edited by ; 02/07/2009, 16:19.

Comment

• Comment

• Grijs voor Timo

Ook niet mis

Last edited by ; 02/07/2009, 16:43.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                      "Look at my new lawnmower!"

Comment

• Die SV is er toch echt over

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                          Die SV is er toch echt over
                          Dat is juist de bedoeling van een Lamborghini

Comment

• Ik begin de SV met grote spoiler meer en meer te appreciëren

Comment

Ik begin de SV met grote spoiler meer en meer te appreciëren
                              Echt niet.
                              De ducktail is het enige leuke aan de wagen.

Comment

• Die zwarte SV is wel tits.

Comment

Wat een dijk van een foto! Prachtig dat die uit de mist komt!

Comment

• wat is zo'n LP560 toch mooi zeg. Ben ik nu eigenlijk echt de enige die de nieuwe SV maar een lelijk hok vindt? dan vind ik LAM 666 pakken mooier.
                                    Captain Turbo
                                    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichten
                                      wat is zo'n LP560 toch mooi zeg. Ben ik nu eigenlijk echt de enige die de nieuwe SV maar een lelijk hok vindt? dan vind ik LAM 666 pakken mooier.
                                      Neen, je bent niet alleen. Een Lambo moet, zoals Levi zegt, er een beetje uitspringen qua design en vormgeving, maar die SV is imo overkill.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                        Neen, je bent niet alleen. Een Lambo moet, zoals Levi zegt, er een beetje uitspringen qua design en vormgeving, maar die SV is imo overkill.
                                        There's no such thing as overkill (Jef Geeraerts)
                                        ----------------------------------------------------------------------------------
                                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                        Pictures here: BMW 7 Series
                                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                        It might need half a starsystem to turn around,
                                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Da's echt een droomwagen, supercar zoals het moet zijn.. en luister gewoon vanaf 6:18

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X