Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb er ook enigszins problemen mee maar in het zwart wordt dat minder benadrukt. Voor mij een zwarte aub ... maar da's geen verrassing I guess

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      Da's echt een droomwagen, supercar zoals het moet zijn.. en luister gewoon vanaf 6:18

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Schitterende verkoper.

Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Ik vind, als ik die filmpjes bekijk en beluister (nog altijd niet IRL), zo'n LP640 helemaal niet bruut/speciaal/... klinken.

Dan vind ik de gallardo toch lekkerder klinken.

Maar als je zelf rijdt of meerijdt zal het wel zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
            Neen, je bent niet alleen. Een Lambo moet, zoals Levi zegt, er een beetje uitspringen qua design en vormgeving, maar die SV is imo overkill.
            Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
            There's no such thing as overkill (Jef Geeraerts)
            Lambo MOET gewoon overkill zijn...dat is wat het merk zo vet maakt imo!
            Honda Civic Type R EP3 - 200pk
            Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
            Honda Civic Type R EP3 - 250pk
            Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Ik vind de SV echt...
              zo erover dat het terug geweldig is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
                Lambo MOET gewoon overkill zijn...dat is wat het merk zo vet maakt imo!
                Dat vind ik niet. Lambo mag erover zijn, maar geen absolute overkill zoals die SV. LP640 en LP560 zijn echt ,maar die SV leunt zeer dicht aan bij 'lelijk'.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                  Dat vind ik niet. Lambo mag erover zijn, maar geen absolute overkill zoals die SV. LP640 en LP560 zijn echt ,maar die SV leunt zeer dicht aan bij 'lelijk'.
                  Volledig akkoord.

Alsof een Lambo niet lelijk KAN zijn... Klepjes...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                    Ik vind, als ik die filmpjes bekijk en beluister (nog altijd niet IRL), zo'n LP640 helemaal niet bruut/speciaal/... klinken.

Dan vind ik de gallardo toch lekkerder klinken.

Maar als je zelf rijdt of meerijdt zal het wel zijn.
                    LP640 rules vanaf zo'n 4K RPM. Gallardo rules daaronder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                      LP640 rules vanaf zo'n 4K RPM. Gallardo rules daaronder.
                      Mja mja

ECHT WAAR?!?!!??! Ik heb dat nog nooit meegemaakt zenne

\

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Comment

• dit lijkt me het beste filmpje waar je het geluid van de LP640 hoort

+ YouTube Video

maar ik heb er weinig over te zeggen, enkel de gallardo heb ik eens gehoord

Comment

dit lijkt me het beste filmpje waar je het geluid van de LP640 hoort

+ YouTube Video

maar ik heb er weinig over te zeggen, enkel de gallardo heb ik eens gehoord

Op een filmpje kan je moeilijk afgaan hé. Irl klinkt de Murcielago fantastisch. Hoog, scherp, metaalachtig, bruut,...

Love it!

Comment

• Lees eens wat ik zeg misschien ...

En ieder zijn ding he, ik heb al paar keer een gallardo gehoord en dat blijft

Comment

Lees eens wat ik zeg misschien ...

En ieder zijn ding he, ik heb al paar keer een gallardo gehoord en dat blijft

Ik lees wat je zegt: 'k vind, als ik die filmpjes bekijk en beluister (nog altijd niet IRL), zo'n LP640 helemaal niet bruut/speciaal/... klinken.

Dan vind ik de gallardo toch lekkerder klinken.'

Ik wil maar zeggen, dat je niet kan afgaan op het geluid in een filmpje van de LP640 en dat van de Gallardo irl, om een vergelijking te maken. Het geluid van de Murci valt op... zo'n 3 minuten vooraleer de wagen arriveert

Comment

• Comment

• Die spoiler op de 670 is blijkbaar optioneel. da zou rap van mijn bestelling gezwierd worden:

+ YouTube Video
                                  Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                  ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

chique wagen, DIE persoon moet wel smaak hebben

Comment

chique wagen, DIE persoon moet wel smaak hebben
                                      Natuurlijk, er zijn nog enkele Ferrari's

Comment

• Comment

• is da hier al gepost ?

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

it's on fire !

Comment

Working...
                                          X