Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
    Gaat mij ook ni echt af. Met zwarte velgen op een blauwe wagen moet je ook hard oppassen.

Betwijfel of het een Lambo kleur is.
    is een afgeleide van dat monterreyblauw zeker ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Damn, zo'n LP560 is écht wel snel.. je zou bijna denken dat die meer tegen de 600 pk zitten

wil dat 'es zien tegen een ZR1, gaat zéér close zijn denk ik

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            Damn, zo'n LP560 is écht wel snel.. je zou bijna denken dat die meer tegen de 600 pk zitten

wil dat 'es zien tegen een ZR1, gaat zéér close zijn denk ik
            Ze hebben allemaal minimum 560PK. Normaal zit het gemiddelde op een bepaald PK en dan moet je geluk hebben dat die van u erop of zelfs erover zit. Variaties tot 10% wat enorm is als je in de +500PK categorie zit.
            Bij de LP560 is er nog geen enkele de fabriek buiten gegaan onder de 560PK Dus de kans is niet onbestaande dat er 600PK versies rondbollen.

Als de ZR1 wint dan moet ie de perfecte launch hebben anders is het game over. MAARRRR vanaf MY10 bieden ze de ZR1 met launch control aan ... and then .... shit is gonna hit the fan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
              Ma fak das lelijk

Is dat zo'n LP670-geval?

Comment

Ze hebben allemaal minimum 560PK. Normaal zit het gemiddelde op een bepaald PK en dan moet je geluk hebben dat die van u erop of zelfs erover zit. Variaties tot 10% wat enorm is als je in de +500PK categorie zit.
                Bij de LP560 is er nog geen enkele de fabriek buiten gegaan onder de 560PK Dus de kans is niet onbestaande dat er 600PK versies rondbollen.

Als de ZR1 wint dan moet ie de perfecte launch hebben anders is het game over. MAARRRR vanaf MY10 bieden ze de ZR1 met launch control aan ... and then .... shit is gonna hit the fan!
                Ik vraag mij af waar dat gaat eindigen

Tegenwoordig ben je bijna een sukkelaar met bv. een 360CS, 996TT, E39 M5, W220 E55,...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                  Ma fak das lelijk

Is dat zo'n LP670-geval?
                  Ja...
                  AutoMinded.be

Comment

Ma fak das lelijk

Is dat zo'n LP670-geval?
                    Komende van iemand met als nickname "F430", lijkt mij dat een compliment voor de Lambo

Comment

Tegenwoordig ben je bijna een sukkelaar met bv. een 360CS, 996TT, E39 M5, W220 E55,...
                      Sukkelaar zou 'k niet zeggen, want die karren zullen hoogstwaarschijnlijk nog altijd mighty fun zijn.

It's not all about drags and races, hé.

Comment

Ma fak das lelijk

Is dat zo'n LP670-geval?
                        Opinions vary maar met uwe nick kan ik gerust geloven dat ge wat gefrustreerd aan 't worden zijt.

Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten

Tja, ze moeten dan ook wel hé. Als wagens (stock) zoals een M3, RS4, RS6, AMG-fooraperij, X6M, Jag XKR, Lotus(kes) etc etc in sub 5 seconden naar de 100 gaan dan moeten de supercars al met behoorlijk wat PK's voor de dag komen ... anders krijgen ze problemen.

Nog eventjes en de 3 sec barriere zal wel gebroken worden (Caparo en Veyron toestanden buiten beschouwing gelaten).

Comment

Tja, ze moeten dan ook wel hé. Als wagens (stock) zoals een M3, RS4, RS6, AMG-fooraperij, X6M, Jag XKR, Lotus(kes) etc etc in sub 5 seconden naar de 100 gaan dan moeten de supercars al met behoorlijk wat PK's voor de dag komen ... anders krijgen ze problemen.

Nog eventjes en de 3 sec barriere zal wel gebroken worden (Caparo en Veyron toestanden buiten beschouwing gelaten).
                          Het gaat toch altijd PEBSWAC zijn, hoor: problem exists between steering wheel and chair.

Hoeveel % van de sub 3 second cars zou er effectief goed mee kunnen rijden?

Comment

• That's not the point Whispy.

Vb:Als ferrari in 3,5 sec naar 100 gaat, dan moét en zal de volgende lambo dat sneller doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                              That's not the point Whispy.

Vb:Als ferrari in 3,5 sec naar 100 gaat, dan moét en zal de volgende lambo dat sneller doen.
                              True, maar probleem is dan nog dat die auto's bruikbaar moeten blijven voor the common man with the big wallet, hé.

Denk dat daar de allergrootste challenge gaat liggen. Er zijn sowieso al 'n paar merken die terugkrabbelen uit the big horsepower race omdat ze merken dat ze op de limiet zitten, hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                PEBSWAC

Comment

• Last edited by ; 27/08/2009, 23:20.

Comment

• Dit was toch wel een beauty

Comment

• Imho ook een knappe combo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                        Dit was toch wel een beauty

Sorry, but you do not have permission to use this feature. If you are not logged in, you may do so using the form below if available.

Comment

• Huh Ik zie die zonder probleem.

Comment

Working...
                                          X