Hier ook!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenZe hebben allemaal minimum 560PK. Normaal zit het gemiddelde op een bepaald PK en dan moet je geluk hebben dat die van u erop of zelfs erover zit. Variaties tot 10% wat enorm is als je in de +500PK categorie zit.
Bij de LP560 is er nog geen enkele de fabriek buiten gegaan onder de 560PKDus de kans is niet onbestaande dat er 600PK versies rondbollen.
Als de ZR1 wint dan moet ie de perfecte launch hebben anders is het game over. MAARRRR vanaf MY10 bieden ze de ZR1 met launch control aan ... and then .... shit is gonna hit the fan!
en Lambo ook met manuele bak, eerlijk is eerlijk
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenzwijgt, ik had een LP560 roadster gevonden op mobile, donkergrijs exterieur met kakabruin interieur, afschuwelijk !
Dennis: " I LOVE IT ! "
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenHet gaat toch altijd PEBSWAC zijn, hoor: problem exists between steering wheel and chair.
Hoeveel % van de sub 3 second cars zou er effectief goed mee kunnen rijden?
Ik ga vanaf nu tot september trachten deze zo vaak mogelijk correct te gebruiken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk vestig louter de aandacht op het gebruik van de meest nutteloze en onnodige afkorting ooit
Ik ga vanaf nu tot september trachten deze zo vaak mogelijk correct te gebruiken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenDe meest nutteloze zou RTFM moeten zijn, want moesten mensen dat correct doen dan was ze onnodig.
Comment
-
-
Comment