Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja, fractie v/e seconde te snel. Zo'n powerlaunch is moeilijk te timen (de eerste keer iig) maar hoedanook de manier waarop die F430 tenonder gaat is gewoon lachwekkend
al vrees ik dat die 458 brokken gaat maken. ik hoor van 3,8 naar 100 km/h ?
Neenee. Hij ZOU in 3,4 naar 100 gaan. Wat behoorlijk indrukwekkend is (en trouwens net even snel als de 2nd gen 997 turbo). Maar de F430 ging ook een ware vernieling aanbrengen in supercar land ... not. Wat mij meer interesseert is wat hij zal doen van 100 naar 200 of 250 want het is daar waar de echte fun toch ligt (op acceleratieniveau). Dat was ook een beetje het probleem met de 1st gen 997 turbo he. Toen die uitkwam ontplofte er een bom: 997 turbo sneller dan Carrera GT!!! Dat was correct van 0-100 maar wat erachter kwam was een compleet ander verhaal
De LP560 wordt getimed rond de 3,5-3,6 van 0-100 en dat staat al vast. De 200 wordt bereikt in zo'n 11,6-11,8 seconden. Komt daarbovenop dat ie dan nog eens de GT3's het nakijken geeft op een aantal circuits (zie link hieronder bij ir_fuel) en dat voor de 'normale' versie. Ben benieuwd wat de SL versie zal teweegbrengen
Wat vinden jullie van die prijs?
Auto heeft een jaar stil gestaan in spanje.
Garagehouder is er mee tot hier mee gereden, anders had hij maar 2000km.
Vaag verhaal imho...
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment