Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenAls de 2dehandsmarkt wat meewil... next year
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenin 2011 zal de 2de handsmarkt nog beter zijn daarvoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik vind een GT3 veel beter bij u passen
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenAls de 2dehandsmarkt wat meewil... next year
Ze gaan u zien komen aan de rechtbank
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Heeft dat in uw beroep geen slechte invloed qua clienteel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenLOL
Heeft dat in uw beroep geen slechte invloed qua clienteel?
Maar 't moet haalbaar zijn hé, wellicht "moet" ik de RS4 verkopen om dan een zuinige daily ernaast te hebben. Trop is teveel voor Corneel, en ook voor mij !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIk parkeer aan mijn werk en ga met de fiets naar het gerechtsgebouw !
99% van mijn cliënteel weet nu ook niet met welke wagen(s) ik rijd
Maar 't moet haalbaar zijn hé, wellicht "moet" ik de RS4 verkopen om dan een zuinige daily ernaast te hebben. Trop is teveel voor Corneel, en ook voor mij !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenGij gaat dus voor die RS4?
aa tis de RS4 die word vervangen ?
geen interesse dan van mijnentwege ...
als ik 420 PK wil met bijhorende taksen koop ik mij wel een E92 M3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichtenda's al aardig in 't bereik
Maar ik koop geen andere kar vooraleer onze straat heraangelegd is
Comment
-
eigenaar van onze Delhaize zijn vrouw is ook advocaat en momenteel gaat ze naar de rechtbank met zijnen 997Turbo omdat zijn nieuwe 7 nog niet binnen is en hij de Rover nodig heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenF*ckda's al aardig in 't bereik
Zou je resoluut voor LP560 gaan, of maakt een Superleggera ook kans? Ik wist niet dat dat op je wishlist stond!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk BerichtenOp deze foto komt die kleur echt nie goed uit vindek...int echt was het heel anders...hier ist precies ne zwarte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
Wat een kleur
Die bayblauwe LP560-4 is gewoon prachtig in die kleur
Comment
Comment