Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
    EN de 997
    Voor minder kan Toerke niet uitpakken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
      Hier komt ze beter tot z'n recht:

fantastisch

Comment

• nog 1tje van de shoot

sensorstof

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Ze gaan u zien komen aan de rechtbank
          Bij mijn weten is er in't Leuvense ook een advocaat die met een pre-FL Gallardo (Nera) rondrijdt. Maar ik veronderstel dat je zo echt niet aan de rechtbank aankomt...
          Misschien is dat iets voor u om die acte de présence te ontmaagden later, Porker?

Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten

Wat een kleur
          Ik ben geen fan blauwe kleuren op'n wagen, maar dit is prachtig!

Comment

• Zeer mooie kleur.

Comment

• Ik vind die kleur maar niets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                Voor minder kan Toerke niet uitpakken
                997 ja
                997 + RS4 noppes ...
                mijne portemonnee kan dat niet aan

Comment

• EVO mag

Regular readers may remember the aforementioned Murciélago long-termer that frequented these pages for over three years. Well, the old girl has just smashed the 120,000-mile barrier and has had a bit of a makeover to compensate. Next month, in a ‘blast from the past’, I’ll report on how she’s coped with a mileage equivalent to almost five times round the planet…

Comment

• Kopen ze die eigenlijk altijd zelf aan, die "long timers", of zijn er ook veel die ze gewoon een jaartje mogen gebruiken van de fabrikant?

Comment

• Zijn aangekocht. Ze zouden eens lachen bij Pagani denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                        Bij mijn weten is er in't Leuvense ook een advocaat die met een pre-FL Gallardo (Nera) rondrijdt. Maar ik veronderstel dat je zo echt niet aan de rechtbank aankomt...
                        Waarom zou je als advocaat niet met een lambo aan de rechtbank mogen verschijnen? 't is toch niet dat jij terechtstaat als drugsdealer of pooier of weet ik wat. en de rechter zijn bentley zal zelf wel achter het justitiepaleis geparkeerd staan. dus diene moet ook niet veel zeggen.
                        iedereen weet dat advocaten mooi verdienen, dus waarom het wegstoppen.
                        wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                          Waarom zou je als advocaat niet met een lambo aan de rechtbank mogen verschijnen? 't is toch niet dat jij terechtstaat als drugsdealer of pooier of weet ik wat. en de rechter zijn bentley zal zelf wel achter het justitiepaleis geparkeerd staan. dus diene moet ook niet veel zeggen.
                          't Is off topic maar een rechter verdient absoluut niet genoeg om pakweg een wagen van 100000 euro te kopen hoor. En wat de advocaten betreft, daar zit ook een ENORM verschil op, er zijn er die amper rondkomen en er zijn er (Brusselse en internationale kantoren) die werkelijk geld scheppen. Ik kan absoluut geen nieuwe LAmbo bestellen, maar als je ziet hoe de prijzen (2dehands) zakken... een LP560 aan 125k, we zien wel...

Dat blauw van op de vorige blz vind ik trouwens prachtig !

Comment

't Is off topic maar een rechter verdient absoluut niet genoeg om pakweg een wagen van 100000 euro te kopen hoor. En wat de advocaten betreft, daar zit ook een ENORM verschil op, er zijn er die amper rondkomen en er zijn er (Brusselse en internationale kantoren) die werkelijk geld scheppen. Ik kan absoluut geen nieuwe LAmbo bestellen, maar als je ziet hoe de prijzen (2dehands) zakken... een LP560 aan 125k, we zien wel...

ik wil je rekening niet maken hoor.

ik bedoel gewoon dat ik het niet erg zou vinden moest een advocaat met een lambo (mag zelfs occasie zijn) naar de rechtbank zou komen.
                            wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                              Waarom het wegstoppen? Je verdedigt niet altijd een drugsdealer of een pooier die zelf een luxueuze levensstijl er op na houdt. Het kan even gemakkelijk voorvallen dat je jan met de pet (een man met een karig loon, net verwikkeld in een echtscheiding, of mensen die door een louche tiep in het zak zijn gezet met de aankoop van aandelen via telefoon ofzo) verdedigt, en zij zullen heel wat minder boodschap hebben aan jij die met je Lamborghini komt pronken. Dus sommigen zullen er weinig op tegenhebben, anderen (en da's het overgrote deel van de bevolking) wél.

Om overigens alle advocaten en rechters over eenzelfde kam te scheren, is niet juist (zoals Tuur Bo juist aangeeft). Je hebt beginners en zij die al een tijd in het vak zitten, je hebt goeie verdieners en poenpakkers. Als een (minder begoede) cliënt ziet dat zijn raadsman met een wagen rijdt van meer dan zes miljoen oude franken (ook al is hij op de tweedehandsmarkt gekocht, dat blijft een dure auto en een cliënt kan vaak niet het onderscheid maken), voelt hij zich vaak 'in zijn gat gebeten' omdat hij voor kleine prullen bij een advocaat enorm veel centen op tafel moet leggen. Hij voelt zich dan oneerlijk behandeld in z'n zoektocht naar rechtsherstel, en zal er ab-so-luut niet mee kunnen lachen dat jij met -onderandere zijn- euro's een dure wagen koopt. Zo creëer je trouwens ongeloof in en afzetting ten opzichte van het rechtssysteem.
                              En, natuurlijk geldt dit niet voor élke cliënt, maar ik ben er ten stelligste van overtuigd dat deze zienswijze de overgrote meerderheid van de burgers vertegenwoordigt.

Trouwens, ik was gisteren nog in't justitiepaleis te Brussel, en daar zie je werkelijk geen exotischere wagen staan dan een 5-reeks.

Just my 2 cents

Comment

• Gisteren nog een nieuwe legergroene bij de carwash gezien. Juiste model weet ik niet, was er te snel voorbij.

Nummerplaat 002-ANJ dacht ik, foto's?

Comment

super he, maar voor 125 k da zal toch ni lukken peisk

Comment

F*ck da's al aardig in 't bereik

Maar ik koop geen andere kar vooraleer onze straat heraangelegd is
                                    ma zou jij echt een RHD overwegen ? raar rijden plus: probeer dat maar eens terug te verkopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                                      ma zou jij echt een RHD overwegen ? raar rijden plus: probeer dat maar eens terug te verkopen
                                      op nen auto die geen 200.000 kost kunt ge geen 150.000 waardeverlies lijden
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Verkopen in de UK of op Malta
                                        ----------------------------------------------------------------------------------
                                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                        Pictures here: BMW 7 Series
                                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                        It might need half a starsystem to turn around,
                                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                                          super he, maar voor 125 k da zal toch ni lukken peisk
                                          Ex BTW staan ze vanaf 125K te koop.

Comment

Working...
                                          X