Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
    blijft een dure auto en een cliënt kan vaak niet het onderscheid maken), voelt hij zich vaak 'in zijn gat gebeten' omdat hij voor kleine prullen bij een advocaat enorm veel centen op tafel moet leggen. Hij voelt zich dan oneerlijk behandeld in z'n zoektocht naar rechtsherstel, en zal er ab-so-luut niet mee kunnen lachen dat jij met -onderandere zijn- euro's een dure wagen koopt. Zo creëer je trouwens ongeloof in en afzetting ten opzichte van het rechtssysteem.
    En, natuurlijk geldt dit niet voor élke cliënt, maar ik ben er ten stelligste van overtuigd dat deze zienswijze de overgrote meerderheid van de burgers vertegenwoordigt.
    Je kunt het ook anders zien .... Ik zou liever een advocaat hebben met een Lambo, dan ene met een renault 5-ke.

Gevoelsmatig is de Lambo-advocaat succesvoller en zal dus ook mijn zaak misschien wel beter aanpakken

Het is maar hoe je het beziet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
      Ik parkeer aan mijn werk en ga met de fiets naar het gerechtsgebouw !

99% van mijn cliënteel weet nu ook niet met welke wagen(s) ik rijd

Maar 't moet haalbaar zijn hé, wellicht "moet" ik de RS4 verkopen om dan een zuinige daily ernaast te hebben. Trop is teveel voor Corneel, en ook voor mij !
      Werkelijk teveel eer .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
        Kopen ze die eigenlijk altijd zelf aan, die "long timers", of zijn er ook veel die ze gewoon een jaartje mogen gebruiken van de fabrikant?
        mix,
        Harry M. heeft privé wel wat speeltjes,
        en in de UK is een levendige very-nearly-new 2dehandsmarkt
        ze kunnen dus wel wat kopen

bvb meeste bmw/audi/... zijn geleende wagens
        exotica: Harry of rijke vriendjes die dan stukjes (laten) schrijven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
          Je kunt het ook anders zien .... Ik zou liever een advocaat hebben met een Lambo, dan ene met een renault 5-ke.

Gevoelsmatig is de Lambo-advocaat succesvoller en zal dus ook mijn zaak misschien wel beter aanpakken

Het is maar hoe je het beziet!
          Ik zou vooral denken dat hij pakken duurder is !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gwen Bekijk Berichten
            Ik zou vooral denken dat hij pakken duurder is !!
            idd !
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten

Zo mogen ze hem hier afzetten

Comment

• Comment

• van elk eentje aub

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk Berichten
                      Gisteren nog een nieuwe legergroene bij de carwash gezien. Juiste model weet ik niet, was er te snel voorbij.

Nummerplaat 002-ANJ dacht ik, foto's?
                      Deze dus, had plaat verkeerd:

Comment

• Die was zondag op de Nordschleife aan het rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Die was zondag op de Nordschleife aan het rijden.
                          Ik heb hem die dag of dag ervoor in Booischot bij Heist-op-den-Berg gezien aan carwash.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                            De SL van Jan One careful lady owner
                            ----------------------------------------------------------------------------------
                            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                            Pictures here: BMW 7 Series
                            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                            Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                            It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                            It might need half a starsystem to turn around,
                            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                            Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• de SL van de LP560 zal nu toch zolang niet meer op zich laten wachten. denk dat de prijzen voor de vorige versie dan nog verder gaan zakken, vooral bij ons bij de LHD's.

nie ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                                de SL van de LP560 zal nu toch zolang niet meer op zich laten wachten. denk dat de prijzen voor de vorige versie dan nog verder gaan zakken, vooral bij ons bij de LHD's.

nie ?
                                't is te hopen, ik zie zo'n 1st gen. SL wel zitten
                                ----------------------------------------------------------------------------------
                                2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                Pictures here: BMW 7 Series
                                1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                It might need half a starsystem to turn around,
                                but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                Cylons have respect for it...

Comment

• Draco verde is toch knap

Comment

• Ook niet mis

Comment

• vroeger was ik zó voor geel en nu zò nie he

dan nog liever paars of groen. vette kleuren !

Comment

• Comment

• Pff... Magistrale kleur.

Comment

Working...
                                          X