Gecondoleerd aan de familie & vrienden van het slachtoffer.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenUit de wagen geslingerd?
Had hij geen gordel aan dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichtenzo wil ik hem
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk Berichten
Comment
-
Sterkte toegewenst aan de nabestaanden.
Of het nu met een Lambo of een Lada gebeurt het is en blijft een triestige toestand.
De wagen op zich ziet er imho nog betrekkelijk goed uit. Ik DENK dat die bestuurder ook enorm veel ongeluk moet gehad hebben dat hij eruit geslingerd is. Die deuren vliegen quasi nooit open bij een ongeval. Het is eerder het tegenovergestelde.
Hij had waarschijnlijk zijn gordel niet om?
Comment
-
Is deze waarschijnlijk ? : http://www.autogespot.com/nl/viewima...28062009015443
Blijft spijtig natuurlijk ! wel veel media aandacht hoewel er zoveel ongevallen zijn waar we niks over horen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenIs deze waarschijnlijk ? : http://www.autogespot.com/nl/viewima...28062009015443
Blijft spijtig natuurlijk ! wel veel media aandacht hoewel er zoveel ongevallen zijn waar we niks over horen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenSterkte toegewenst aan de nabestaanden.
Of het nu met een Lambo of een Lada gebeurt het is en blijft een triestige toestand.
De wagen op zich ziet er imho nog betrekkelijk goed uit. Ik DENK dat die bestuurder ook enorm veel ongeluk moet gehad hebben dat hij eruit geslingerd is. Die deuren vliegen quasi nooit open bij een ongeval. Het is eerder het tegenovergestelde.
Hij had waarschijnlijk zijn gordel niet om?
De kans dat een Lada aan een hoge snelheid crasht is wel kleiner...
Gecondoleerd ad familie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtentricky bocht, scherper en langer dan die op het eerste zicht lijkt...
Edit : het is dus na de bocht. Is een bocht die ik zelf nooit snel neem, ik heb er in het verleden al te veel stoten zien gebeuren, al veel auto's in de coulissen gegaan daar. Beetje nat, slecht aangelegd, misschien een onvoorziene hindernis na de bocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk BerichtenAan het filmpje te zien is het voor de bocht gebeurd. Dan kan men nooit al echt waanzinnig hard rijden volgens mij.
Comment
-
zag t ook net op vrtnieuws
fak eh, daar blijft dus niks van over e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenIs deze waarschijnlijk ? : http://www.autogespot.com/nl/viewima...28062009015443
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenStond vroeger véél aan de Mochador er hing een XJR (Jaguar) plaat op .2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Comment
Comment