Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gecondoleerd aan de familie & vrienden van het slachtoffer.

Comment

• Juist ook op radio gehoord en kwam eens kijken of iemand hem misschien kent.

Sterkte aan familie en vrienden van slachtoffer.

Comment

• Er zijn trouwens deze nacht veel te veel slachtoffers gevallen in het verkeer

Comment

• Uit de wagen geslingerd?
          Had hij geen gordel aan dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Uit de wagen geslingerd?
            Had hij geen gordel aan dan?
            wss niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
              zo wil ik hem

De containers heb ik al...
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk Berichten
                ruwe beelden VRT

Er is weer een familie diep ongelukkig nu op deze zondagochtend.
                tricky bocht, scherper en langer dan die op het eerste zicht lijkt...

Comment

• Sterkte toegewenst aan de nabestaanden.
                  Of het nu met een Lambo of een Lada gebeurt het is en blijft een triestige toestand.

De wagen op zich ziet er imho nog betrekkelijk goed uit. Ik DENK dat die bestuurder ook enorm veel ongeluk moet gehad hebben dat hij eruit geslingerd is. Die deuren vliegen quasi nooit open bij een ongeval. Het is eerder het tegenovergestelde.
                  Hij had waarschijnlijk zijn gordel niet om?

Comment

• Is deze waarschijnlijk ? : http://www.autogespot.com/nl/viewima...28062009015443
                    Blijft spijtig natuurlijk ! wel veel media aandacht hoewel er zoveel ongevallen zijn waar we niks over horen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                      Is deze waarschijnlijk ? : http://www.autogespot.com/nl/viewima...28062009015443
                      Blijft spijtig natuurlijk ! wel veel media aandacht hoewel er zoveel ongevallen zijn waar we niks over horen.
                      Ja dat is hem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                        Sterkte toegewenst aan de nabestaanden.
                        Of het nu met een Lambo of een Lada gebeurt het is en blijft een triestige toestand.

De wagen op zich ziet er imho nog betrekkelijk goed uit. Ik DENK dat die bestuurder ook enorm veel ongeluk moet gehad hebben dat hij eruit geslingerd is. Die deuren vliegen quasi nooit open bij een ongeval. Het is eerder het tegenovergestelde.
                        Hij had waarschijnlijk zijn gordel niet om?

De kans dat een Lada aan een hoge snelheid crasht is wel kleiner...

Gecondoleerd ad familie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                          tricky bocht, scherper en langer dan die op het eerste zicht lijkt...
                          Aan het filmpje te zien is het voor de bocht gebeurd. Dan kan men nooit al echt waanzinnig hard rijden volgens mij.

Edit : het is dus na de bocht. Is een bocht die ik zelf nooit snel neem, ik heb er in het verleden al te veel stoten zien gebeuren, al veel auto's in de coulissen gegaan daar. Beetje nat, slecht aangelegd, misschien een onvoorziene hindernis na de bocht

Last edited by ; 14/09/2009, 00:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk Berichten
                            Aan het filmpje te zien is het voor de bocht gebeurd. Dan kan men nooit al echt waanzinnig hard rijden volgens mij.
                            Kijk eens waar die 2de deur ligt, bij een gewone snelheid zal die zover niet vliegen denk ik...

Comment

• zag t ook net op vrtnieuws

fak eh, daar blijft dus niks van over e

Comment

• toch redelijk laag gevlogen denk ik......

Comment

• Ja, heb het nu ff deftig bekeken en hij ziet er idd niet meer uit. Zal toch tegen een behoorlijke snelheid geweest zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                                    Is deze waarschijnlijk ? : http://www.autogespot.com/nl/viewima...28062009015443
                                    Stond vroeger véél aan de Mochador er hing een XJR (Jaguar) plaat op .

Comment

• Naam van eigenaar was trouwens Joris denk ik, wel spijtige zaak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                        Stond vroeger véél aan de Mochador er hing een XJR (Jaguar) plaat op .
                                        was dat niet XKR-007?
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                          was dat niet XKR-007?
                                          Idd dat klopt

Comment

Working...
                                          X