Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    was dat niet XKR-007?
    Als ik me niet vergis is dat gewoon dezelfde? Eerst even op XKR-007 gereden en dan LAM-111 aangevraagd?

Sterkte aan familie & vrienden iig.
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
      Als ik me niet vergis is dat gewoon dezelfde? Eerst even op XKR-007 gereden en dan LAM-111 aangevraagd?

Uiteraard .
      Maar wat ik bedoelde is : de plaat was XKR, niet XJR.
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
        Naam van eigenaar was trouwens Joris denk ik, wel spijtige zaak.
        Idd Joris.

Kwam terug van Nanno

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Idd Joris.

Kwam terug van Nanno
          FCK001 gaat ook nog eens uit de bocht vliegen.

Comment

• Die 2 zijn idd paar uur geleden nog samen gesignaleerd.
            Wel voos dat als er een sportwagen bij een ongeval betrokken is ze direct denken dat hij heeft zitten straatracen..

Comment

• de volgende groep die onze staatsmannen zullen aanvallen zullen wij zijn, de sportwageneigenaars.

dit mediabericht kan weer volop misbruikt worden om te generaliseren.

wij zijn allemaal wegcriminelen !

Comment

• Comment

• Mooi, waar is dit?

Comment

Mooi, waar is dit?
                    Mortsel

Comment

• Was dat vandaag?!

Comment

Was dat vandaag?!
                        Jep .

Comment

• Damn ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Idd Joris.

Kwam terug van Nanno
                            Joris kwam terug van Pure en was op weg naar Noxx

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                            FCK001 gaat ook nog eens uit de bocht vliegen.
                            Denk het niet... Olivier heeft een zotte ervaring meegemaakt enkele maanden terug en denk niet dat hij nog zotjes rondracet
                            Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

xkr-007 hing op zijn vorige wagen, heeft die lamborghini gekocht ter vervanging van die xkr. Die LAM plaat heeft hij direct aangevraagd. Heeft vrij lang geduurt eer hij die had. Zijn verhaal was dat hij die XKR-007 plaat met zijn nieuw inschrijvingsbewijs moest terugsturen om die LAM-111 te verkijgen. Daardoor kon hij niet met zijn murcie rondrijden etc
                            Last edited by ffreakie; 13/09/2009, 21:43.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                              Toch wel ff aangeven, ik passeer heel dikwijls over die baan, en ik lees hier zelfs dat er mensen tegen 170 over die brug rijden...
                              En dat in zo'n slecht aangelegde bochten niet of verkeerd afhellend ... en ook nog eens zonder overzicht. Is vragen om problemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ffreakie Bekijk Berichten

Denk het niet... Olivier heeft een zotte ervaring meegemaakt enkele maanden terug en denk niet dat hij nog zotjes rondracet

xkr-007 hing op zijn vorige wagen, heeft die lamborghini gekocht ter vervanging van die xkr. Die LAM plaat heeft hij direct aangevraagd. Heeft vrij lang geduurt eer hij die had. Zijn verhaal was dat hij die XKR-007 plaat met zijn nieuw inschrijvingsbewijs moest terugsturen om die LAM-111 te verkijgen. Daardoor kon hij niet met zijn murcie rondrijden etc
                                1. Wat is Pure ? Nog nooit van gehoord.

2. Ik heb ooit is met m'n 1 serie naast hem gehangen op dezelfde brug en hij ging er toch redelijk geschift vandoor .

3. Heeft maanden met XKR-007 rondgereden op z'n Lambo , heb er zelfs foto's van.

Comment

• Pure is de nieuwe club van Nanno in de Indiëstraat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                    Pure is de nieuwe club van Nanno in de Indiëstraat.
                                    Ah gewoon Industria, Nanno is 'weg' omdat de boot daar illegaal staat .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ffreakie Bekijk Berichten
                                      Idd ja, net bij de persoon gezeten die heel de avond bij hem was geweest.

Had haar daarstraks verkeerd begrepen nanno/pure.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                        1. Wat is Pure ? Nog nooit van gehoord.

2. Ik heb ooit is met m'n 1 serie naast hem gehangen op dezelfde brug en hij ging er toch redelijk geschift vandoor .

3. Heeft maanden met XKR-007 rondgereden op z'n Lambo , heb er zelfs foto's van.
                                        1. Pure is de nieuwe club van Nanno (oude industria)

2. Zou kunnen, maar Olivier heeft over een paar maand enorm veel geluk gehad (slippen, 360° in tunnel etc) en sindsdien heb ik hem nooit meer zien racen/onozel doen/afgeven/etc met zijn auto's.

3. Ik weet dat hij een hele tijd met die XKR-nummerplaat heeft rondgereden omdat hij die plaat moest opsturen samen met het inschrijvingsbewijs om zijn LAM-111 te krijgen. Hij heeft daar lang mee gewacht omdat hij anders niet kon rondrijden met zijn auto. (althans dit was zijn uitleg hierover)

Heb ondertussen vernomen dat de wagen zou uitgebroken hebben en 'opgeschept' zijn door een betonblok waarna hij op zijn dak is gelandt en blijven doorschuiven. De deur zou afgebroken zijn en Joris zou uit zijn auto geslingerd zijn bij het overkop gaan.
                                        Hij is gestorven aan inwendige bloedingen en 'iets aan zijn nek/rug'
                                        spijtig voorval

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                                          Is deze waarschijnlijk ? : http://www.autogespot.com/nl/viewima...28062009015443
                                          Blijft spijtig natuurlijk ! wel veel media aandacht hoewel er zoveel ongevallen zijn waar we niks over horen.
                                          & natuurlijk weer aan de Mirador
                                          die keet is echt pokke duur

Comment

Working...
                                          X