Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
The Heffner Performance LP560 Twin Turbo had a mix of race and pump gas in it and was running pretty low boost.
7 psi of boost at 800-825rwhp
Nu nog het blok betonneren en de boost omhoog draaien tot 20-25 psi ! Je spreekt hier over rwhp, wordt de 4wd dan gedumped bij een TT conversie ? Hoeveel WHP doet een standaard LP560-4 eigenlijk, aangezien 4WD zit er toch iets van een 20-25% verlies op denk ik ?
Ford Focus RS Mk3 Mitsubishi Lancer Evolution VI RS2
Nu nog het blok betonneren en de boost omhoog draaien tot 20-25 psi ! Je spreekt hier over rwhp, wordt de 4wd dan gedumped bij een TT conversie ? Hoeveel WHP doet een standaard LP560-4 eigenlijk, aangezien 4WD zit er toch iets van een 20-25% verlies op denk ik ?
Neen, is nog steeds een 4WD. Ik dacht dat een standaard rond de 510RWHP draaide.
Neen, is nog steeds een 4WD. Ik dacht dat een standaard rond de 510RWHP draaide.
Cava, maar waarom de waarden dan uitdrukken in RWHP (Rear Wheel ...) ipv AWHP of het generische WHP ? Zit er op een dergelijke bolide ook een intelligent systeem om te power te verdelen over de assen naarmate de tractie ofzo ? Dat er daarom enkel op de achteras gemeten wordt ?
510 WHP, dat is een verlies van slechts ~9%, das behoorlijk indrukwekkend !! Zo indrukwekkend zelfs dat ik even ga zoeken of dat wel kan kloppen . Ikzelf zit op de rijstracket (enfin fusée in vergelijking met de stier) met een verlies van ~23%; Vandaar, ...
EDIT;
Blijkbaar wordt een dynorun enkel op de achterste as gedaan, dus zal er wel een systeem opzitten dat enkel de power naar voor stuurt als er geen tractie meer is. Hopen dat ze dan nooit zo veel power ontwikkelen dat de wielen tractie verliezen op de rollen ?! In het filmpje komen ze op ~500WHP (RWHP ) met een intake & exhaust trouwens.
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Ja , maar niet bij allemaal he,
ik meen mij toch te herinneren dat mijn oom een sleutel heeft zoals een BMW , die je erin steekt en dan op Start/Stop duwt
Comment