Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
    Al eens bij Ferrari gechecked? Die zijn daar nog steeds heer en meester in
    Ben nog aan het sparen, maar zal vast 1pot nat zijn, gelukkig zijn ze zo duur in aankoop, anders waren ze perto als ge es een stoep raakte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk Berichten
      Amai... ja stukken en opties die achteraf bijgekocht worden zijn inderdaad abnormaal duur. Simpelweg de (originele) PSE op mijn Targa heb ik laten monteren bij een niet erkende "Porsche Dealer" en op die manier enkele honderden euros uitgespaard.
      Let's call him Carnewal, shall we?

Had eerst prijs gevraagd bij een officiële . Ik twijfel daarom serieus om mijn eerste onderhoud te laten doen bij een officiële... waarom ? De stempel in de OHB ? Ik weet het niet maar volgens mij zijn er andere oplossingen....
      Ik zou dat toch blijven doen. t is begot 1 keer om de 30.000 en dan heb je geen gezeik met garantie of herverkoop.

Comment

• Viel porsche niet best mee in werkuren? Onderdelen voor een klein onderhoud zullen ook wel meevallen.

Nageplaatste opties zou ik er wel echt nooit halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
          Viel porsche niet best mee in werkuren? Onderdelen voor een klein onderhoud zullen ook wel meevallen.

Nageplaatste opties zou ik er wel echt nooit halen.
          €65 exclusief btw voor de werkuren dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Let's call him Carnewal, shall we? Inderdaad, Gert

Ik zou dat toch blijven doen. t is begot 1 keer om de 30.000 en dan heb je geen gezeik met garantie of herverkoop.
            Awel ja, daarom zal ik het inderdaad waarschijnlijk toch nog laten doen bij nen officiëlen...

Sorry Rami dat ik uw lambo topic eventjes verneuk met wat porsche gelul

Comment

• Gezicht van die kerel op foto 3 is goud waard hoe ongelofelijk stom crasht die ook, maarja shit happens eh ...

Comment

• Komt ervan hé, met 1 schoen rijden! Tsss tsss tsss.

Comment

• mooi kleurke

missch soms wel wa stom met de muziek, maar geen misse compilatie (rami zit er ook ergens tussen) :
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Last edited by ; 08/01/2010, 02:43.

Comment

• Die velgen van die LP560

Parels!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                    2012-...
                    '07 BMW 118d

Comment

• Ik heb uitnodiging liggen om tussen 14 en 24 januari bezoekje te brengen aan Bentley-Lamborghini in Sint-Stevens-Woluwe.

Tevens kan ik testritten aanvragen met de Bentley GT / GTC / Flying Spur en met de Lamborghini Gallardo / Murcielago.

Mijn vader heeft geen interesse dus ik zal gaan met mijn broer . Heb aanvraag gedaan voor GT en Murcie

Comment

• Er is geloof ik geen murci testwagen meer in brussel :s

Comment

• LP640 is idd verkocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                            Ik heb uitnodiging liggen om tussen 14 en 24 januari bezoekje te brengen aan Bentley-Lamborghini in Sint-Stevens-Woluwe.

Tevens kan ik testritten aanvragen met de Bentley GT / GTC / Flying Spur en met de Lamborghini Gallardo / Murcielago.

Mijn vader heeft geen interesse dus ik zal gaan met mijn broer . Heb aanvraag gedaan voor GT en Murcie
                            Ik krijg precies nooit zo'n uitnodigingen van Lambo Brussel...
                            ----------------------------------------------------------------------------------
                            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                            Pictures here: BMW 7 Series
                            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                            Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                            It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                            It might need half a starsystem to turn around,
                            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                            Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Dat blauw hierboven, wat een prachtige kleur is dat (en dan nog in combinatie met die velgen) !

Comment

• Geen murcie meer ??

Comment

• nope enkel nog een witte gallardo testwagen, maar er zal wel iets in de plaats komen vermoed ik :d

Comment

• zotte kleur !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten

1000 keer knapper, en stijlvoller.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                        1000 keer knapper, en stijlvoller.
                                        inderdaad een van de mooiste kleuren die ik al gezien heb. Een lambo mag wel schreeuwerig zijn. Dit is nog eens extra klassevol !

Comment

Working...
                                        X