Oorspronkelijk geplaatst door Rami
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk BerichtenAmai... ja stukken en opties die achteraf bijgekocht worden zijn inderdaad abnormaal duur. Simpelweg de (originele) PSE op mijn Targa heb ik laten monteren bij een niet erkende "Porsche Dealer" en op die manier enkele honderden euros uitgespaard.
Had eerst prijs gevraagd bij een officiële . Ik twijfel daarom serieus om mijn eerste onderhoud te laten doen bij een officiële... waarom ? De stempel in de OHB ? Ik weet het niet maar volgens mij zijn er andere oplossingen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenViel porsche niet best mee in werkuren? Onderdelen voor een klein onderhoud zullen ook wel meevallen.
Nageplaatste opties zou ik er wel echt nooit halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenLet's call him Carnewal, shall we?Inderdaad, Gert
Ik zou dat toch blijven doen. t is begot 1 keer om de 30.000 en dan heb je geen gezeik met garantie of herverkoop.
Sorry Rami dat ik uw lambo topic eventjes verneuk met wat porsche gelul
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichtenhoe ongelofelijk stom crasht die ook, maarja shit happens eh ...
Comment
-
mooi kleurke
missch soms wel wa stom met de muziek, maar geen misse compilatie (rami zit er ook ergens tussen) :+ YouTube Video
Comment
-
Ik heb uitnodiging liggen om tussen 14 en 24 januari bezoekje te brengen aan Bentley-Lamborghini in Sint-Stevens-Woluwe.
Tevens kan ik testritten aanvragen met de Bentley GT / GTC / Flying Spur en met de Lamborghini Gallardo / Murcielago.
Mijn vader heeft geen interesse dus ik zal gaan met mijn broer. Heb aanvraag gedaan voor GT en Murcie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenIk heb uitnodiging liggen om tussen 14 en 24 januari bezoekje te brengen aan Bentley-Lamborghini in Sint-Stevens-Woluwe.
Tevens kan ik testritten aanvragen met de Bentley GT / GTC / Flying Spur en met de Lamborghini Gallardo / Murcielago.
Mijn vader heeft geen interesse dus ik zal gaan met mijn broer. Heb aanvraag gedaan voor GT en Murcie
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten1000 keer knapper, en stijlvoller.
Comment
Comment