Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bwa het voordeel van 'n Lambo is, dat hij zowel in oranje als gifgroen er knap uitziet, maar in discreet stijlvol blauw ook...
Als je dus naast de oranje Superleggera ook nog 'n discrete(re) Spyder wil, kan dat blauw perfect.
Zelf zou ik eerder voor de felle kleuren gaan
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Heb een grijze mus gehad, een zwarte duivel en nu een oranje attention whore. Het had alle3 wel iets maar als ik nog ooit een Lambo koop dan zal het hoedanook in een hevige kleur zijn. Het enige alternatief is mat zwart maar das dan weer niet te onderhouden.
Dien blauwe hierboven is trouwens ééntje die de Heffner kuur heeft gehad. 850-900PK dacht ik.
Heb een grijze mus gehad, een zwarte duivel en nu een oranje attention whore. Het had alle3 wel iets maar als ik nog ooit een Lambo koop dan zal het hoedanook in een hevige kleur zijn. Het enige alternatief is mat zwart maar das dan weer niet te onderhouden.
Dien blauwe hierboven is trouwens ééntje die de Heffner kuur heeft gehad. 850-900PK dacht ik.
Gifgroen met zwarte velgen en groene callipers!
Maar inderdaad, die heffner heeft 840 pk, eerst was er voorspeld dat ze +1000 pk uit dat blok zouden krijgen met die twin turbo erop ..
Heb juist tel gehad, de murcielago is idd verkocht en er komt niks in de plaats. Ik heb mijn reservatie vastgelegd op zaterdag 23 januari voor de Bentley GT en Lambo Gallardo..
Heb juist tel gehad, de murcielago is idd verkocht en er komt niks in de plaats. Ik heb mijn reservatie vastgelegd op zaterdag 23 januari voor de Bentley GT en Lambo Gallardo..
Ik denk dat ik je gezien heb bij Lamborghini met je vriendin op zondag.
Comment