Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vraag is moet een lambo klassevol zijn of schreeuwerig ..

ik voel een poll aankomen

Comment

• Bwa het voordeel van 'n Lambo is, dat hij zowel in oranje als gifgroen er knap uitziet, maar in discreet stijlvol blauw ook...
      Als je dus naast de oranje Superleggera ook nog 'n discrete(re) Spyder wil, kan dat blauw perfect.
      Zelf zou ik eerder voor de felle kleuren gaan
      ----------------------------------------------------------------------------------
      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
      Pictures here: BMW 7 Series
      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
      It might need half a starsystem to turn around,
      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Heb een grijze mus gehad, een zwarte duivel en nu een oranje attention whore. Het had alle3 wel iets maar als ik nog ooit een Lambo koop dan zal het hoedanook in een hevige kleur zijn. Het enige alternatief is mat zwart maar das dan weer niet te onderhouden.

Dien blauwe hierboven is trouwens ééntje die de Heffner kuur heeft gehad. 850-900PK dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
          Heb een grijze mus gehad, een zwarte duivel en nu een oranje attention whore. Het had alle3 wel iets maar als ik nog ooit een Lambo koop dan zal het hoedanook in een hevige kleur zijn. Het enige alternatief is mat zwart maar das dan weer niet te onderhouden.

Dien blauwe hierboven is trouwens ééntje die de Heffner kuur heeft gehad. 850-900PK dacht ik.
          Gifgroen met zwarte velgen en groene callipers!

Maar inderdaad, die heffner heeft 840 pk, eerst was er voorspeld dat ze +1000 pk uit dat blok zouden krijgen met die twin turbo erop ..

Comment

• Comment

• Heb juist tel gehad, de murcielago is idd verkocht en er komt niks in de plaats. Ik heb mijn reservatie vastgelegd op zaterdag 23 januari voor de Bentley GT en Lambo Gallardo..

Comment

• Comment

• Zo een baby-blauwe Lambo zegt me nu eens niets

Comment

• Lambo driftwedstrijdje Goed vanaf 3'40"

De groene Balboni wordt bestuurd door Balboni zelve...

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• witte Balboni mist soms wat afwerking.. zie 04:49 en 05:45

die vlam op 07:00
                      Last edited by ; 14/01/2010, 12:57.

Comment

• Idd, het verschil in talent is vrij groot tussen die witte 550 en die groene mr. Balboni zelf.

Zo'n Murci blijft toch ook een ontzettend moeilijke wagen om te driften als je dat zo ziet.

Comment

• Misschien domme vraag maar waarom komt er vanaf 9.00 plots vuur vanonder die banden???

Comment

• Omdat ie op den draad zit

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                                Heb juist tel gehad, de murcielago is idd verkocht en er komt niks in de plaats. Ik heb mijn reservatie vastgelegd op zaterdag 23 januari voor de Bentley GT en Lambo Gallardo..
                                Ik denk dat ik je gezien heb bij Lamborghini met je vriendin op zondag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
                                  Ik denk dat ik je gezien heb bij Lamborghini met je vriendin op zondag.
                                  Manee hé! Khebt u toch gezegd: xxx rijdt me nen Silverstone m3, die kerel me nen zwarte ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

Mooi Oranje is niet lelijk.

Comment

• Knappe foto D.!

Comment

• Die spiegel lijkt wel huge op die foto.

Is die ook aangepast aan de nieuwe wetgeving of had de vorige Gallardo dezelfde spiegels?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                        2012-...
                                        '07 BMW 118d

Comment

• Comment

Working...
                                          X