1% van die prijs lijkt me fair.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
IMHO komt ie enkel over in het oranje, zwart en matzwart.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenVerschrikkelijk!
maar Arancio zou ook mijn keuze zijn----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenVerschrikkelijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenVerde Ithica was ik idd nog vergeten. Dat staat ie ook schitterend!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesDat stelt me toch teleur dat ge hare naam ni kent rami...
You know what they say, when the doors go up, the panties drop
En who gives a flying fuck what her name is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDe laatste keer dat ik haar gezien heb had ze die zowiezo niet aan.
En who gives a flying fuck what her name is?maar of het de vrouw van men leven zou zen, das iet anders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDe laatste keer dat ik haar gezien heb had ze die zowiezo niet aan.
En who gives a flying fuck what her name is?ofzo ja kbn ne grote freak van lambo s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDa's dezelfde, is er elk jaar bij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk denk niet dat er een link is te leggen met die Crocs winkel. Ik denk eerder dat beide (Crocs en compleet herspoten LP640) een "waarommeke" verdienen.
En ik zou wel eens een bloed rode SV willen zien eigenlijkCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Is dat niet een beetje "dom" om nu nog een LP640 aan te schaffen als lambo binnenkort met een opvolger komt? Ik zou dan eerder voor de 560 of een variant er van (VB) opteren :o
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenHeb net de nieuwe LP640 van Jozef mogen aanschouwen. Wit met zwart interieur en witte stitching.----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenJozef van "Maar Jozef toch!" ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenIs dat niet een beetje "dom" om nu nog een LP640 aan te schaffen als lambo binnenkort met een opvolger komt? Ik zou dan eerder voor de 560 of een variant er van (VB) opteren :o
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenJozef van "Maar Jozef toch!" ?
Comment
Comment