Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bennyvc Bekijk Berichten
    fak, da's echt ziekelijk

Comment

• wat een merk toch

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Nooit gedacht dat ik dit ooit ging zeggen maar, prachtig in het grijs.

Maar zou het wel graag in het flashy groen hebben.

Comment

• Manuele LP560-4, zalig!

1991 Mazda MX-5 NA
          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
            ik versta niet waarom er niet meer mensen dat kiezen?

Comment

• Allemaal wankers die alleen maar willen posen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                Allemaal wankers die alleen maar willen posen
                ²²²²²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  Omdat het
                  1. achterhaalde technologie is (als je nog over technologie kan spreken in dit geval!)
                  2. trager is
                  3. niet te bedienen is door mensen met een grotere schoenmaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                    Omdat het
                    1. achterhaalde technologie is (als je nog over technologie kan spreken in dit geval!)
                    2. trager is
                    3. niet te bedienen is door mensen met een grotere schoenmaat
                    puntje 3 wil ik nog begrip voor opbrengen, de rest is gewoon zever

Comment

Ai have a Gierbox laaik maikul Sjoemaher! fear me
                      Captain Turbo
                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

puntje 3 wil ik nog begrip voor opbrengen, de rest is gewoon zever
                        Ik vrees alleen (voor sommige mensen dan toch) dat de eerste 2 puntjes pure waarheid bevatten.

Manueel schakelt trager, niets tegen in te brengen.
                        Manueel IS oude technologie. Fast forward naar 2020. Benieuwd welk merk nog manueel bakken in zijn gamma zal aanbieden.

Comment

Fast forward naar 2020. Benieuwd welk merk nog manueel bakken in zijn gamma zal aanbieden.
                          Ben benieuwd welk merk nog een V10 in zijn gamma zal aanbieden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            Ben benieuwd welk merk nog een V10 in zijn gamma zal aanbieden.
                            DAT is een compleet ander verhaal. En welke richting dat juist gaat uitgaan blijft vooralsnog koffiedik kijken vrees ik.

Comment

Ik vrees alleen (voor sommige mensen dan toch) dat de eerste 2 puntjes pure waarheid bevatten.

Manueel schakelt trager, niets tegen in te brengen.
                              Manueel IS oude technologie. Fast forward naar 2020. Benieuwd welk merk nog manueel bakken in zijn gamma zal aanbieden.
                              Sneller =/= meer fun

Comment

Sneller =/= meer fun
                                Ik hoop dat ge binnen 10 jaar uw plezier elders zult kunnen vinden

Comment

Ik hoop dat ge binnen 10 jaar uw plezier elders zult kunnen vinden
                                  Ik hoop het ook

Comment

• Wat een machine.

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• In het zonneke op het einde is dat zo'n vette kleur, maar als ze aan het rijden zijn in die mottige setting is die kleur al even mottig
                                      www.flickr.com/photos/bramvds
                                      www.last.fm/user/lender

Comment

• Qua geluid merk ik precies niet zo veel verschil met een gewone LP560? Komt mss door het filmpje, geen idee.

Comment

• Kvind 'm belange zo vet niet als de "oude" SL
                                          ----------------------------------------------------------------------------------
                                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                          Pictures here: BMW 7 Series
                                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                          It might need half a starsystem to turn around,
                                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Working...
                                          X