Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ahzo ja, thanks Dennis!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
      Heerlijk om dit tegen te komen...

Is idd zoals Abtler al zei de ex-demo van Brussel.

Comment

• Idd, die Murciélago zie ik zo nu en dan eens in Neerpelt voorbij komen.
        Gisteren trouwens leuke combo gezien bij Eurosys: matgrijze Bentley GTC, E63 AMG, Porsche Panamera en 997 Turbo achter elkaar geparkeerd. Helaas had ik verplichtingen anders was ik thuis ff mijn camera gaan halen.

Een van mijn Amerikaanse vrienden heeft zich trouwens een leuk verjaardagscadeau gekocht:

Hoog tijd dat ik nog eens de plas overga. Destijds ook met zijn Gallardo gereden.
        Naast die twee heeft hij ook nog een Murciélago, eveneens in het zwart (net zoals de rest van zijn auto's waaronder Bentley, Lotus, etc.)

Comment

• ... Reventon eigenaar die hem nog niet exclusief genoeg vond en dus een ander setje velgen erop heeft laten zetten.

Comment

• Kvind ze eigenlijk nog niet mis
            ----------------------------------------------------------------------------------
            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
            Pictures here: BMW 7 Series
            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
            Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
            It's like being in command of the Battlestar Galactica:
            It might need half a starsystem to turn around,
            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
            Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Knapper dan de Reventon-velgen en 't geheel is best geslaagd.

Comment

• heel knap ja, es een goeie tuner

Comment

• Mooi maar ik zou nooit die unieke Revènton exemplaren veranderen... Horen als een geheel bij de auto.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                  2012-...
                  '07 BMW 118d

Comment

• Ik hoop voor hem dat dat ding aan 300+ niet 2cm lager komt te liggen, dan heeft 'ie een probleem

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Mr Drift

Comment

• Reventon vind ik qia design over-the-top maar dat groen is wel een vette kleur op een Lamborghini.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Was toch wel een leuke verschijning tussen al die GTR's. Spijtig dat er geen LP640 was dan was het compleet!
                                  Mr Drift

Comment

• Gallardo LP-560 GT3 (Reiter)

De afgelopen 14 dagen bezig gehouden met deze LP 560 GT3:

Meer op www.niels-lagrange.be

Comment

• Mmm.. Akrapovic onder een Lambo, moet nogal klinken
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Is gewoon een van de sponsors van het kampioenschap...

Maar de Lambo klinkt sowieso niet slecht en ging goed vooruit ook... Nu nog wat betrouwbaarheid

Comment

Working...
                                        X