Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Held.

Comment

• Wat een heerlijk leven heeft die gast dan ook...

Comment

• 2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Volgens mij wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
            Not anymore...
            ----------------------------------------------------------------------------------
            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
            Pictures here: BMW 7 Series
            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
            Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
            It's like being in command of the Battlestar Galactica:
            It might need half a starsystem to turn around,
            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
            Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• LP640-ish van IMSA bij Lambo BXL.
              Vreselijke kit die pakken geld kost. Het ergste zijn de velgen (centerlocks) waarvan 1 was afgebroken. Kerel heeft onwaarschijnlijk veel geluk gehad dat ie zeer traag reed toen het gebeurd is
              Op de foto's is het niet te zien (passagierskant vooraan) omdat mijn iPhone niet meewerkte vanuit dat standpunt

Comment

• Mja Dubai...

Comment

• Is een Belg hoor... importplaat uit Dubai

Comment

• Nu is er op nat geographic een programma over de murci SV bezig en de ontwikkeling ervan.
                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      Nu is er op nat geographic een programma over de murci SV bezig en de ontwikkeling ervan.
                      Die K*T digibox heeft me geen herinnering gegeven.
                      Hopelijk heeft hij het wel opgenomen zoals gevraagd.

edit: zie juist dat er straks nog een herhaling komt.
                      Last edited by fuxhound; 13/05/2010, 23:43.

Comment

• fuck lelijke lambo
                        Captain Turbo
                        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                          LP640-ish van IMSA bij Lambo BXL.
                          Vreselijke kit die pakken geld kost. Het ergste zijn de velgen (centerlocks) waarvan 1 was afgebroken. Kerel heeft onwaarschijnlijk veel geluk gehad dat ie zeer traag reed toen het gebeurd is
                          Op de foto's is het niet te zien (passagierskant vooraan) omdat mijn iPhone niet meewerkte vanuit dat standpunt

Kvin da nog wel knap... Voila, tis eruit...

Comment

• Ik ging in het Bentley topic zeggen dat je nog smaak had, maar ik moet m'n mening herzien TCT

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Dit is de reportage van national geographic

Comment

• Nog maar eens een portie Jon Olsson (HD!)

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

één van de best klinkende auto's imho! (nothing beats the Carrera GT though )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bennyvc Bekijk Berichten
                                  http://www.youtube.com/watch?v=jcl9flEMRyE&feature=fvw

Dit is de reportage van national geographic
                                  Bedankt.

Over de Porsche-fabriek staat er een gelijkaardige docu op YT, ook bijzonder knap, maar 't verschil is enorm groot (P / Lambo). Verschoot ervan dat Porsche zo'n massaproductiekarakter heeft tgov Lambo, ik bedoel, ik dacht wel dat er een verschil was, maar niet zo groot .

Comment

• Ferrari is ook veel meer massaproductie als je dat ziet hoor.

Had paar dagen terug de docu ook gezien, stond er toch van te kijken dat er zoveel nog met de hand gedaan wordt

imho straalt het een pak meer speciale sfeer uit dan de Ferrari fabriek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                      Ferrari is ook veel meer massaproductie als je dat ziet hoor.

Had paar dagen terug de docu ook gezien, stond er toch van te kijken dat er zoveel nog met de hand gedaan wordt

imho straalt het een pak meer speciale sfeer uit dan de Ferrari fabriek.
                                      Inderdaad, al dat handwerk aan die Murci... .

14 werkstations, bij Porsche 113 ofzo dacht ik .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
                                        één van de best klinkende auto's imho! (nothing beats the Carrera GT though )
                                        CGT vond ik één van de meest telleurstellende geluiden ooit... Trekt echt nergens op. De Lambo V10 klinkt veel beter, toch?
                                        ----------------------------------------------------------------------------------
                                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                        Pictures here: BMW 7 Series
                                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                        Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                        It might need half a starsystem to turn around,
                                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                        Cylons have respect for it...

Comment

Working...
                                        X