Held.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
LP640-ish van IMSA bij Lambo BXL.
Vreselijke kit die pakken geld kost. Het ergste zijn de velgen (centerlocks) waarvan 1 was afgebroken. Kerel heeft onwaarschijnlijk veel geluk gehad dat ie zeer traag reed toen het gebeurd is
Op de foto's is het niet te zien (passagierskant vooraan) omdat mijn iPhone niet meewerkte vanuit dat standpunt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenNu is er op nat geographic een programma over de murci SV bezig en de ontwikkeling ervan.
Hopelijk heeft hij het wel opgenomen zoals gevraagd.
edit: zie juist dat er straks nog een herhaling komt.Last edited by fuxhound; 13/05/2010, 23:43.
Comment
-
fuck lelijke lamboCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenLP640-ish van IMSA bij Lambo BXL.
Vreselijke kit die pakken geld kost. Het ergste zijn de velgen (centerlocks) waarvan 1 was afgebroken. Kerel heeft onwaarschijnlijk veel geluk gehad dat ie zeer traag reed toen het gebeurd is
Op de foto's is het niet te zien (passagierskant vooraan) omdat mijn iPhone niet meewerkte vanuit dat standpunt
Comment
-
Nog maar eens een portie Jon Olsson (HD!)
+ YouTube Video
één van de best klinkende auto's imho! (nothing beats the Carrera GT though)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bennyvc Bekijk Berichten
Over de Porsche-fabriek staat er een gelijkaardige docu op YT, ook bijzonder knap, maar 't verschil is enorm groot (P / Lambo). Verschoot ervan dat Porsche zo'n massaproductiekarakter heeft tgov Lambo, ik bedoel, ik dacht wel dat er een verschil was, maar niet zo groot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenFerrari is ook veel meer massaproductie als je dat ziet hoor.
Had paar dagen terug de docu ook gezien, stond er toch van te kijken dat er zoveel nog met de hand gedaan wordt
imho straalt het een pak meer speciale sfeer uit dan de Ferrari fabriek..
14 werkstations, bij Porsche 113 ofzo dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichtenéén van de best klinkende auto's imho! (nothing beats the Carrera GT though)
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
Comment
Comment