Oorspronkelijk geplaatst door PJH
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenDaar zou ik nu is niet mee op straat komen sé... Das een rijdend pensioen verdomme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenDaar zou ik nu is niet mee op straat komen sé... Das een rijdend pensioen verdomme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenwagens zijn bedoeld om mee te rijden, anders is het pas zonde dat je dat neertelt en er kompleet niet mee rijd!Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenDan moet je dat niet kopen hé.
Niks is dwazer dan wagens kopen als meubilair.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDat dient om te rijden, niet om in een garage te verkommeren imho.
Comment
-
Want ik vind da spuuglelijk
Comment
-
Recall: Lamborghini Murcielago is brandgevoelig
Gepost op 24-05-2010 om 18:09 door wouter in Lamborghini | 9 Reacties »
Joh! Dat is een verrassing (of verassing). Hoewel andere Lambo’s het ook prima doen.
De fout betreft lasnaden van de brandstofpomp in de benzinetank. Als deze loslaten kan er brandstof gaan lekken en dat zorgt potentieel natuurlijk voor een fikkie. Het gaat alleen om 2007-2008 Murcielage coupe en roadster, maar voorlopig worden alleen 428 Murcie’s in de US terug geroepen. De benzine tank wordt kosteloos vervangen. Nu kan het zijn dat de US Murcielago een andere benzinetank heeft dan in overige markten, maar anders kunnen Murcielago eigenaren in de rest van de wereld ook nog een briefje van de dealer verwachten. (via carscoop)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenwagens zijn bedoeld om mee te rijden, anders is het pas zonde dat je dat neertelt en er kompleet niet mee rijd!Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenDan moet je dat niet kopen hé.Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten²²
Niks is dwazer dan wagens kopen als meubilair.Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDat dient om te rijden, niet om in een garage te verkommeren imho.
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenDat rijden is het probleem niet, de idioten rondom je in het verkeer wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenKijk hieronder, een Limburger die slimmer is dan jullie...
Is dus geen argument.
Comment
-
Ik zat vorig weekend in Brno, Tsjechië, en dan maak je dit mee
+ YouTube Video
Piloot heeft er 80 seconden ingezeten... 3de graads verbrand op sommige plaaten en een gebroken been.
Ik heb zelf foto's van de crash, maar uit respect heeft de organisatie gevraagd geen foto's te publiceren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Was dat in die Trofeo cup?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenDit waren waarschijnlijk de 80 langste seconden in zijn leven.
Comment
Comment