Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten

voor hoeveel gaan die de dag van vandaag? 500k?
    Daar zou ik nu is niet mee op straat komen sé... Das een rijdend pensioen verdomme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
      Daar zou ik nu is niet mee op straat komen sé... Das een rijdend pensioen verdomme
      wagens zijn bedoeld om mee te rijden, anders is het pas zonde dat je dat neertelt en er kompleet niet mee rijd!

Comment

Dan moet je dat niet kopen hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
          wagens zijn bedoeld om mee te rijden, anders is het pas zonde dat je dat neertelt en er kompleet niet mee rijd!
          Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
          ²²

Niks is dwazer dan wagens kopen als meubilair.
          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Dat dient om te rijden, niet om in een garage te verkommeren imho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
              Dat rijden is het probleem niet, de idioten rondom je in het verkeer wel.

Comment

Awel ik ook ni!

Want ik vind da spuuglelijk

Comment

• Recall: Lamborghini Murcielago is brandgevoelig

Gepost op 24-05-2010 om 18:09 door wouter in Lamborghini | 9 Reacties »
                  Joh! Dat is een verrassing (of verassing). Hoewel andere Lambo’s het ook prima doen.

De fout betreft lasnaden van de brandstofpomp in de benzinetank. Als deze loslaten kan er brandstof gaan lekken en dat zorgt potentieel natuurlijk voor een fikkie. Het gaat alleen om 2007-2008 Murcielage coupe en roadster, maar voorlopig worden alleen 428 Murcie’s in de US terug geroepen. De benzine tank wordt kosteloos vervangen. Nu kan het zijn dat de US Murcielago een andere benzinetank heeft dan in overige markten, maar anders kunnen Murcielago eigenaren in de rest van de wereld ook nog een briefje van de dealer verwachten. (via carscoop)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                    Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                    Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                    ²²

Niks is dwazer dan wagens kopen als meubilair.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                    Kijk hieronder, een Limburger die slimmer is dan jullie...
                    Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                    Dat rijden is het probleem niet, de idioten rondom je in het verkeer wel.

Comment

• Blijf op de hoogte van het laatste autonieuws en lees onafhankelijke rijtesten van de nieuwste modellen. Bij Autofans vind je alles over auto’s, van reviews tot de nieuwste trends in de autowereld.

Comment

Kijk hieronder, een Limburger die slimmer is dan jullie...
                        Die idioten zijn er sowieso.
                        Is dus geen argument.

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Dit komt heel dicht bij perfectie.
                          Alleen nog groene remklauwen en carbon onderdelen in het interieur.

Comment

• Comment

• Ik zat vorig weekend in Brno, Tsjechië, en dan maak je dit mee

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Piloot heeft er 80 seconden ingezeten... 3de graads verbrand op sommige plaaten en een gebroken been.
                              Ik heb zelf foto's van de crash, maar uit respect heeft de organisatie gevraagd geen foto's te publiceren.

Comment

• Dit waren waarschijnlijk de 80 langste seconden in zijn leven.
                                Mr Drift

Comment

• Was dat in die Trofeo cup?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Was dat in die Trofeo cup?
                                    Yep, was de eerste race van het weekend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                                      Dit waren waarschijnlijk de 80 langste seconden in zijn leven.
                                      nee, ge ziet hem zijn been buigen in het filmpje, zal wel niet veel hebben.

Comment

• Wow de plezantste thuis zeker...
                                        Mr Drift

Comment

• Het kan best dat het niet zo is, maar meestal komen ze toch verbazend goed uit crashes.

Comment

Working...
                                          X