Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Knappe panning imho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
          Pffff
          AutoMinded.be

Comment

• Ik vind dat altijd lelijk, zo foto's naast vliegtuigen.

Doet me echt niks zo ne jet.

Comment

• Dat vliegtuig interesseert me niet, de kwaliteit van de compositie evenmin ... het is die groene LP560...
              AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Ik vind dat altijd lelijk, zo foto's naast vliegtuigen.

Doet me echt niks zo ne jet.
                Ewel, mij heeft het ook nooit iets gedaan. Maar misschien is de jet van dezelfde eigenaar hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                  Dat vliegtuig interesseert me niet, de kwaliteit van de compositie evenmin ... het is die groene LP560...
                  Dat staat mij ook wel enorm aan. Als de LP570 het gemaakt had dan was het in die setup geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                    Dat staat mij ook wel enorm aan. Als de LP570 het gemaakt had dan was het in die setup geweest.
                    Ik heb het nét iets meer voor het groen (wat is de naam eig) dan voor jouw oranje. Maar ja, smaken é...
                    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                      Ik heb het nét iets meer voor het groen (wat is de naam eig) dan voor jouw oranje. Maar ja, smaken é...
                      To each his own hé
                      Bij mij liggen ze alletwee op het hoogste schavot.

Verde Ithica en Arancio Borealis. De mijne is in Arancio Atlas wat een LP640 kleur is.

Comment

• Bedankt!
                        AutoMinded.be

Comment

• + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

AutoGespot to a higher level.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Ik ben geen fan van zwarte supercars maar volgende is echt pure evil!

Comment

• Voila

Is echt een dikke foto
                              Last edited by GinoV; 31/05/2010, 22:26.
                              Mr Drift

Comment

• Die gigantische witte letters en dito spoiler verpesten het, vind ik.
                                AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                  de lp570 is degene die je nu hebt. aangezien je daarvoor een 640 kleurtje genomen hebt, kon je toch ook dat groen besteld hebben?
                                  wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                    de lp570 is degene die je nu hebt. aangezien je daarvoor een 640 kleurtje genomen hebt, kon je toch ook dat groen besteld hebben?
                                    Nu is't een LP560 Spyder met de 640 kleur Arancio Atlas, de LP570 is de SuperLeggera

Arancio stond al lang op zijn verlanglijst
                                    ----------------------------------------------------------------------------------
                                    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                    Pictures here: BMW 7 Series
                                    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                    It might need half a starsystem to turn around,
                                    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• ah ik ben mij. hij bedoelde dat mocht hij de sl gekocht hebben, het een groene zou geworden zijn.
                                      wimoptiek.be op

Comment

• Comment

• Bovestaande trekt toch op niks in vergelijking met die groene (al mag die groene ook een roadster zijn).
                                          AutoMinded.be

Comment

Working...
                                          X