Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
    iemand die dit weekend naar SpaItalia gaat?
    Zaterdag of zondag, hangt ervanaf wanneer ze het beste weer geven. Auto blijft wel buiten op de parking staan

Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
    [/list]Dat zijn nu van die slordigheden wat zo jammer zijn hé.
    Enerzijds willen ze maar wat graag meedraaien in het Audi & BMW clubje (cfr. de huidige prijzen), maar dan zijn dit soort dingen onvergeeflijk
    Totally agreed
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Ik zie het wel zitten om eens een kijkje te komen nemen, maar zou wel willen weten of daar veel lawaai gaat zijn? Als ik kom is het met mijn vriendin en de kleine dus het mag wel wat rustig zijn eigenlijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
        Ik zie het wel zitten om eens een kijkje te komen nemen, maar zou wel willen weten of daar veel lawaai gaat zijn? Als ik kom is het met mijn vriendin en de kleine dus het mag wel wat rustig zijn eigenlijk...
        het is een circuit... in een natuurlijke kom... wat denk je zelf?
        maar het gaat er nu ook weer niet zo luid zijn als tijdens een raceweekend...

Comment

zondag ben ik er, samen met nog een aantal andere 156's en 159's
          .:: www.arcticblue.be/alfa156 ::.
          .:: www.alfaromeo156club.be - www.alfaromeo159club.be::.

Comment

het is een circuit... in een natuurlijke kom... wat denk je zelf?
            maar het gaat er nu ook weer niet zo luid zijn als tijdens een raceweekend...
            'T is dat wat ik bedoel. Nu niet dat dit het eerste auto-evenement zou zijn waar ik hen mee naartoe neem, maar de vorige waren telkens maar voor een uurtje of drie. Een hele dag in het lawaai staan zie ik niet meteen zitten.

Zal er eens over nadenken, als het weer goed is is de kans al veel groter dat we langskomen.

Comment

Ik ga zaterdag.
              Zijn er nog mensen die van of langs Brussel gaan, kunnen misschien samen oprijden?

Comment

• Het mag dan wel misschien wel rommel zijn in de ogen van sommigen, maar fak

Bijna 100k op de teller

Comment

• Vandaag wat foto's genomen... Kleur is wel niet juist op de foto's

sigpic

Comment

• Vette foto's

Ook nog een leuke velg voor onder een MiTo:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Bijna 100k op de teller
                      Tijd voor de bougies te vervangen

Begin maar te sparen

Comment

• Ik heb die al eens vervangen.. Hoe lang gaat dat mee?

Comment

• Hallo Allemaal,

Ik zou volgende week een keuze moeten maken voor mijn lease-auto van volgend jaar. Op het moment ben ik nog aan het twijfelen tussen de V50 en de alfa 159 SW.

Hoeveel geluid produceert de alfa bij snelweggebruik? (makkelijk in te bellen met bluetooth?)
                          Welke kleurcombinatie raden jullie me aan? (mijn voorkeur gaat uit naar titanium grijs... Welke leren zetels zouden hier het best bij gaan?

Merci,

pallie

Comment

• Welkom

Ik heb enkel met de 8v 1.9 diesel gereden in een 159 en ik vond die behoorlijk stil. Het was in ieder geval weer ff wennen toen ik in de 147 stapte

Mijn persoonlijke favoriete combinatie is een zwarte met rood lederen interieur
                            Of een donkerblauwe met die lichtbruine zetels, ook erg knap

Comment

Ik heb die al eens vervangen.. Hoe lang gaat dat mee?
                              normaal gezien 100.000km.

Comment

Welkom

Ik heb enkel met de 8v 1.9 diesel gereden in een 159 en ik vond die behoorlijk stil. Het was in ieder geval weer ff wennen toen ik in de 147 stapte

Mijn persoonlijke favoriete combinatie is een zwarte met rood lederen interieur
                                Of een donkerblauwe met die lichtbruine zetels, ook erg knap
                                En hoe zit het met het accelereren? In veel reviews lees ik dat er een gat is tot 2000... Klopt dit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                  Safe dan

Heb ze al eens vervangen aan +- 75k

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pallie42 Bekijk Berichten
                                    En hoe zit het met het accelereren? In veel reviews lees ik dat er een gat is tot 2000... Klopt dit?
                                    Welja, ik kan me nog herinneren bij een sportievere rijstijl dat je bij het schakelen net dat ietsje teveel terugviel in toeren waardoor je te lang moet wachten op power.

HIER nog een klein veslagje daarvan.

Mijn nonkel heeft er ook zo ene maar dan gechipt bij Squadra en daar is dat probleem opgelost

Comment

Welja, ik kan me nog herinneren bij een sportievere rijstijl dat je bij het schakelen net dat ietsje teveel terugviel in toeren waardoor je te lang moet wachten op power.

HIER nog een klein veslagje daarvan.

Mijn nonkel heeft er ook zo ene maar dan gechipt bij Squadra en daar is dat probleem opgelost
                                      Bij de V50 van mijn vader merk ik ook een gat onder de 2000 toeren, hoor. Ik denk dat dat eerder een beetje eigen is aan dat soort dieselmotoren.

Voor de rest heb ik niet te klagen over die Volvo, maar het is natuurlijk een heel andere wagen dan een Alfa. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de laatste, al is het maar omdat je dan niet met de zoveelste lease-bak rondrijdt.

Comment

• OMG OMG OMG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                          Standaard-bougies van een 77kW moeten blijkbaar om de 60.000km vervangen worden, so says mijn onderhoudsboekske.
                                          Best dus een keer nakijken welke er geplaatst zijn Zwoemba

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                          Zooooo zalig
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Working...
                                          X