Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
    , heeft die vierwielaandrijving?
    Verder inderdaad best een knappe 164!
    sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten
      Geen idee eigenlijk..

Wel nog mailtje ontvangen voor verdere info

Dag Jeroen,
      Ik kan u van de week nog wat foto's sturen. Ben zelf mechanicien en heb de afgelopen 2500 km nieuwe distr riem, waterpomp, leidingen, dichtingen, ringen, blokken, schijven, silent blocs achterophanging en veren vervangen, banden zijn zo goed als nieuw. Recentelijk olie, oliefilter, luchtfilter vervangen. Auto staat echt tip top(geen speldekopje roest) en is niet te vergelijken met andere 164 die je voor enkele 1000den eurotjes koopt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten
        KLik .

Ben een beetje bang dat de verzekeringspremie niet erg zal meevallen voor Zwoemba , om maar te zwijgen over het verbruik met zijn rijstijl .
        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Ja idd.. Had gehoopt dat het ging buitengaan voor €1000 of zo maar 't zal niet pakken

Comment

Ja idd.. Had gehoopt dat het ging buitengaan voor €1000 of zo maar 't zal niet pakken
            Proberen kost niets hé .

En dromen ook niet .
            Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Zo een perfecte kar.

Comment

What's up met dat kruisteken?

Comment

• Er staat een knappe 147 bij mijn dealer voor de moment.. Qua exterieur eigenlijk hoe ik hem wou. Interieur is jammer genoeg gewoon zwarte stof.

Rode remklauwen en getinte ruiten zijn zo vet op een zwarte

Heb de mijne er ff naast gezet:

Comment

• Amper 2 Alfa's bij de Historics in Ieper : Ypres Historic Rally

Comment

• Vraagje

Als dit hier niet thuis hoort hoor ik het wel maar kom:

Ik ben van plan mijn GT van de hand te doen en dacht dat het geen kwaad kon om dit eerst in dit topic te plaatsen bij de Alfa Romeo-lovers:

GT 1,9 JTDm
                      03/2004
                      96.500 km
                      Distinctive, alle opties behalve navigatie - 17duims velgen
                      Steeds correct onderhouden: aanvankelijk bij Waasland Motors in Temse en sedert een paar jaar bij Godderis
                      Distributieriem vervangen aan 90.000 km en revisie koppeling gehad (twee gekende 'euvels' bij Alfa).

Eerste vraag: wat is feitelijk een correcte prijs om hem particulier van de hand te doen, als ik zo autozone en autoscout check dacht ik aan een 12,500 EUR ?

Tweede vraag: iemand van de forumleden geïnteresseerd of iemand die iemand kent die geïnteresseerd zou kunnen zijn ?

Foto's via PM of emailadres

Echt wel de bedoeling om hem snel van de hand te doen, daarom deze vraag.

Comment

Eeh, weetewa? Hangt er anders een nummerplaat op van anderhalve m², dan gaat jouw kar zeker 160 halen in plaats van 185 !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Eeh, weetewa? Hangt er anders een nummerplaat op van anderhalve m², dan gaat jouw kar zeker 160 halen in plaats van 185 !!

ja, 't zal daardoor zijn

Maar 'ie is kapot aan het gaan, eenmaal hij helemaal naar de filistijnen is zal er wel een kleine nrplaat opkomen

Als de 147 tegen dan nog leeft tenminste

Comment

• 2009 Alfa Romeo 147

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de.majoor Bekijk Berichten

Mooie kar!
                              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

ja, 't zal daardoor zijn

Maar 'ie is kapot aan het gaan, eenmaal hij helemaal naar de filistijnen is zal er wel een kleine nrplaat opkomen

Als de 147 tegen dan nog leeft tenminste

Als hij helemaal de geest geeft kan je nog altijd een dergelijke transplantatie proberen.

.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                  Als hij helemaal de geest geeft kan je nog altijd een dergelijke transplantatie proberen.

.
                                  Niets kan tippen aan een 1600 16V Twin Spark

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                        SCHITTEREND!
                                        maar verknoeid door die sticker op de raam...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                                          SCHITTEREND!
                                          maar verknoeid door die sticker op de raam...
                                          én door die joekel van een zijknipper
                                          die zit er volgens mij "standaard" toch niet ?
                                          .:: www.arcticblue.be/alfa156 ::.
                                          .:: www.alfaromeo156club.be - www.alfaromeo159club.be::.

Comment

Working...
                                          X