Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
    Ik zeg Fiat
    fiat 850 spider bestaat dat weet ik.
    maar de kennis is niet zo'n autogek en ik zie hem niet direct dus met een 850 rijden. de wagen komt er in de plaats van een moto en omdat er kindjes op komst zijn.

't zou me verbazen dat hij dan voor een oldtimer koos.
    anders nog een gedacht?
    wimoptiek.be op

Comment

• Het is dus wel een fiat 850 spider
      Zalig, hij gaat er eens mee langskomen.
      wimoptiek.be op

Comment

• Knappe Alfa

Comment

• De kleurencombinatie: Rosso Amaranto met beige leer.

Comment

• prachtig e. Maar ik vind de modellen ervoor, giulia-giulietta sprint toch nog altijd mooier.
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Mja ik niet, kvind die te fragiel uitzien De spiders van die generatie zijn wel een stuk mooier.

Hoh, ooit moet ik een ouwe Alfa hebben

Comment

• schitterend die spiders, ik ben al content met mijn alfetta gtv, maar zo een giulietta spider heeft gewoon nog zoveel meer flair.

Comment

• Stond vandaag op Circuit Zolder... Met stoffen zetels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                    Stond vandaag op Circuit Zolder... Met stoffen zetels
                    Eerste keer dat ik hoor van een GTA zonder leder, was dat niet standaard ofzo?

Anyhow, ik wil dit
                    De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Eerste keer dat ik hoor van een GTA zonder leder, was dat niet standaard ofzo?

Anyhow, ik wil dit
                      http://www.kapaza.be/Autos/Alfa_Rome...iter_1972.html
                      geen GTA?

147 GTA had zelfs standaard een interieur dat je op geen andere 147 kon krijgen...

Comment

• Ik heb er ook zitten aan twijfelen, maar al de rest leek wel "OEM GTA"

Volgens de site van de RDW is het ook een 3.2 V6 GTA

Comment

• Bon, morgen eens naar de garage voor een check-up. 'Ie had vandaag geen tijd, maar zal er morgen er een stukje mee gaan raggen om te testen waar het fout zit

Vermoedelijk veren, dempers & achterste draagarmen. Zal de silent blocks ook eens laten checken.

Het geld van m'n vakantiejob zal wel weer door de molen zijn maar dan heb ik EINDELIJK een superstrak sturende 147

Het mag dan wel gedaan zijn qua kosten... Allemaal van die kleine prullen tot nu toe, tot je het samen telt Misschien ook een mooie gelegenheid om van scratch te herbeginnen en het wat kalmer aan te doen

Comment

Het mag dan wel gedaan zijn qua kosten... Allemaal van die kleine prullen tot nu toe, tot je het samen telt
                            dat ken ik!

net over 90000 gegaan, ruitenwisser achteraan de geest gegeven, met als gevolg: hij staat nu ergens halverwege mijn ruit, muurvast...

extra dingen waar ik al een tijdje met sukkel... klink chauffeursdeur kapot... gerommel bij oneffenheden in de weg, vermoedelijk rubbers stabilisatorstangen... en daarboven een groot onderhoud 90k

Comment

• Ik doe mee!

Draagarmen vooraan/achteraan kraken, carter begint terug feller te lekken, lampje in de kofferbak hangt los en rammelt

En hij hangt veel te hoog en die ecobanden slijten maar niet
                              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Ik doe mee!

Draagarmen vooraan/achteraan kraken, carter begint terug feller te lekken, lampje in de kofferbak hangt los en rammelt

En hij hangt veel te hoog en die ecobanden slijten maar niet

ah, 147'n
                                en toch, met momenten, blijven ze je een glimlach bezorgen

Comment

• Bon, net terug van de garage. Achterste schokdempers zijn versleten.

Dus schokdempers achteraan vervangen, vooraan ook om goed te zijn en als de boel dan toch openligt ook maar de veren vernieuwen, anders is het binnen x-aantal kilometer weer van dat.

Opties:

Standaard veren en dempers: € 630 + werk
                                  Veren en dempers van een Ti: € 840 + werk

Eibach ProSystem Suspension kit: €550 + werk

Choice is obvious

Ligt 'ie gelijk ook wat lager bij de grond

Comment

Bon, net terug van de garage. Achterste schokdempers zijn versleten.

Dus schokdempers achteraan vervangen, vooraan ook om goed te zijn en als de boel dan toch openligt ook maar de veren vernieuwen, anders is het binnen x-aantal kilometer weer van dat.

Opties:

Standaard veren en dempers: € 630 + werk
                                    Veren en dempers van een Ti: € 840 + werk

Eibach ProSystem Suspension kit: €550 + werk

Choice is obvious

Ligt 'ie gelijk ook wat lager bij de grond
                                    Die suspension kit is da veren en dempers? If so,obvious indeed, fak dat wordt vet. En de prijs valt echt mee he face it.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                      Die suspension kit is da veren en dempers? If so,obvious indeed, fak dat wordt vet. En de prijs valt echt mee he face it.
                                      Veren en dempers indeed

Probleem is dat mijn pa weer zelf op onderzoek is gegaan en een cheapo standaard oplossing heeft gevonden en het weer wil opdringen, ondanks dat ik het zelf wil/kan betalen

Comment

• Wel opletten met het camber als je een 147 of 156 verlaagd met een prokit... Ik ben bij men alfa 3 keer naar de keuring kunnen gaan. Staat het één minuut buiten de tolerantie keuren ze em in alken al af!

Kostprijs om mijn 156 destijds gekeurd te krijgen was 150 euro zonder de dieselkosten :p
                                        sigpic

Comment

• Iemand van de Alfisti weet van bedrijven die de 3.2 V6 JTS (GM) motor tunen? Ik heb weet van Autodelta (UK) en that's it. Vind niks. Zelfs geen cold air intake...

Comment

Working...
                                          X