Oorspronkelijk geplaatst door Fernand
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk BerichtenStond tijdje terug artikel van in de krant
Foutheid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
Comment
-
-
-
Leuke dienstwagen:
In afwachting van een echte 166 heb ik me wat geamuseerd met een speelgoedexemplaartje van 2,90 euro
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Der scheelt iets met mijn watertemperatuurmeter denk ik.
Vroeger stond die naald altijd op 90° maar de laatste tijd komt hij zogezegd niet op temperatuur. Als ik plankgas geef komt de naald echter wel op 90° en dan zakt 'ie weer. En stijgt 'ie weer. En zakt hij weer.
Enzovoort.
Ik vermoed dus dat het niks ergs is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenDer scheelt iets met mijn watertemperatuurmeter denk ik.
Vroeger stond die naald altijd op 90° maar de laatste tijd komt hij zogezegd niet op temperatuur. Als ik plankgas geef komt de naald echter wel op 90° en dan zakt 'ie weer. En stijgt 'ie weer. En zakt hij weer.
Enzovoort.
Ik vermoed dus dat het niks ergs isOpenbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenVolgens mij blijft uwen thermostaat openstaan, waardoor uw koeling constant werkt. Kan op zich niet zoveel kwaad, maar gaat in de winter wel wat extra verbruik geven (motor wordt niet warm)
Kan je dat zelf checken of moet ik hem daarvoor ff binnensteken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Kan je dat zelf checken of moet ik hem daarvoor ff binnensteken?Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenIk wil een Berlina 1750 hebben.Of een Giulia 1300.
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenAls ge morgen naar de Italomeet komt, moogt ge er eens mee rijdenTeveel werk.
Comment
Comment