Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voorspelbaarheid

Vette kleur, wel spijtig van de trekhaak
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• oh nee, ne roze

btw, als die velgen er standaard opstonden is't een Progression

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
        't Is u vergeven. Denk dat de plf-147 ongeveer de enige Alfa van de laatste 10 jaar is zonder aparte mistlampen.
        de gt heeft ook geen aparte mistlichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LinQ Bekijk Berichten
          de gt heeft ook geen aparte mistlichten
          de gt is dan ook een samenraapsel van eerste reeks 147 en 156
          enkel de kont is origineel

Comment

• Feit, maar het blijft een knappe kar (en de laatste die nog verkrijgbaar was met de Alfa-V6)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk Berichten
              'k Heb de offert hier liggen. Wel maar bitter-weinig korting

Alfa Romeo Mito 1.4 78pk Distinctive
              Rosso Alfa exterieur
              Competizione zwart interieur

Netto 17 050

Koplampsproeiers 150
              BiXenon 749,99
              Vloermatten 60
              Premium pack 590 (parkeersensoren, automatische airco, nog wat troep)
              Pack visibility 250 (automatische ruitenwissers en verlichting + zo'n automatisch dn spiegel)
              Sport Pack II 1 390 (18" Sport velg, achterbumper, sportinterieur Tessuto met 'kuipjes', ...)
              Pastelkleur 200

Totaal opties: 3 390

Korting 'premie à la carte' 500

Totaal: 20 440 - 500 = 19 940

Er moet toch meer marge zijn voor die korting

miss een beetje een late reactie maar die premie a la carte is hier in elke garage 1000 euro

Comment

Voorspelbaarheid

Vette kleur, wel spijtig van de trekhaak
                Ik ben 1 moersleutel verwijderd van de demontage van die trekhaak.

Hoewel.. ik twijfel nog een beetje. Andere mensen zullen minder graag tegen je kar rijden bij het nipt-parkeren.

Comment

• Daarstraks ff de oliepeilstok (bestaat dat woord?) bekeken. Olie moet normaal tussen de 2 bolletjes komen veronderstel ik... Maar ze kwam redelijk ver boven het bovenste bolletje, kan dat kwaad, teveel olie ?

Comment

• Soms durft ze er zelfs goed uit te zien.

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                      bon, de bomen en het bos en zo

AR 147 met nu 104 000 km op de teller.

Volgens mijn gebruikelijke garagist zitten de schokdempers achteraan erdoor
                      Volgens een andere garagist scheelt er niks aan die kar (obviously NOT)
                      Nog iemand anders zegt draagarmen, een of andere soort rubbers en nog iets dat ik vergeten ben

Feit is dat 'ie bij een vlot ritje begint te 'dansen' in de bocht, zijnde de achterkant die z'n eigen leven begint te leiden.

Niemand gelooft (buiten m'n Alfa garagist dan) dat schokdempers erdoor kunnen zitten aan deze kmstand. Effectief zo, of is het tijd om mijn mantel der liefde weer boven te halen?

Nu, ik zou toch graag weten wat er aan scheelt voor ik de portefeuille bovenhaal want 't zal weeral geen pleziertje zijn

I'd rather push my Alfa than drive a BMW.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

I'd wish I was strong enough to push my Benz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

Absoluut.

Iemand nog een nuttige bijdrage?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
                            Daarstraks ff de oliepeilstok (bestaat dat woord?) bekeken. Olie moet normaal tussen de 2 bolletjes komen veronderstel ik... Maar ze kwam redelijk ver boven het bovenste bolletje, kan dat kwaad, teveel olie ?
                            3 maal ja.
                            Zeker dat de wagen volledig vlak stond? Als er echt te veel in zit, zo snel mogelijk oplossen voordat ge mayonaise hebt in de motor. Check ook ff de binnenkant van olievuldop op witte resten, kan op problemen wijzen met de koppakking

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                              Absoluut.

Iemand nog een nuttige bijdrage?
                              Neen, maar ik ga toch een poging doen.
                              "Dansen" = pompbewegingen? Veert hij ook diep door en daarna "uit de veren gelicht" bij vlot genomen verkeersdrempels?

Comment

Neen, maar ik ga toch een poging doen.
                                "Dansen" = pompbewegingen? Veert hij ook diep door en daarna "uit de veren gelicht" bij vlot genomen verkeersdrempels?
                                Nee, hij begint meer te wiebelen in een bocht. Dat laatste van bij verkeersdrempels is wel correct.

Nuja, ik ga hem zaterdag eens op de brug laten zetten en vragen dat ze alles controleren wat er te controleren valt aan de achterkant.

En dan m'n hart vasthouden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
                                  Daarstraks ff de oliepeilstok (bestaat dat woord?) bekeken. Olie moet normaal tussen de 2 bolletjes komen veronderstel ik... Maar ze kwam redelijk ver boven het bovenste bolletje, kan dat kwaad, teveel olie ?
                                  Beter teveel dan te weinig, maar teveel olie is zekers niet goed...

Comment

3 maal ja.
                                    Zeker dat de wagen volledig vlak stond? Als er echt te veel in zit, zo snel mogelijk oplossen voordat ge mayonaise hebt in de motor. Check ook ff de binnenkant van olievuldop op witte resten, kan op problemen wijzen met de koppakking
                                    Nope, wagen stond absoluut niet vlak. Stond met zn neus naar beneden op de helling van de oprit . Straks test v2.0 doen.

Comment

• Iemand 'n idee wanneer de nieuwe 2 liter diesel in België op de prijslijst komt? Op de site staat ie er immers niet tussen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                        Iemand 'n idee wanneer de nieuwe 2 liter diesel in België op de prijslijst komt? Op de site staat ie er immers niet tussen.
                                        Denk ik dit maar of overweeg jij misschien een 159 2.0JTDm als opvolger van de Astra GTS lieselwagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                                          Denk ik dit maar of overweeg jij misschien een 159 2.0JTDm als opvolger van de Astra GTS lieselwagen?

Exacte details zijn per pm te verkrijgen.

Comment

Working...
                                          X