Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
    Zolang ik erin mag blijven staan, moogt ge doen wat ge wilt

Neen.
    't Is dan ook zo ver voor mij he...
    Wie zegt dat jij erin staat ?

Echt wel wat gemist hoor , daar in Maastricht .

Oorspronkelijk geplaatst door Bercki Bekijk Berichten
    @ SPIDERVELOCE1750

Bedankt voor de snelle reactie !
    Titels zijn genoteerd, wat opzoekwerk doen en eerstdaags naar de boekenwinkel ! Thanks !
    Graag gedaan en veel snuister- en leesplezier .
    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
      Het was het proberen waard.

So it seems.
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Nog een paar foto's van vorig weekend voor jou .

Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Meer bij deBATjes .
          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Merci

Comment

Graag gedaan en veel snuister- en leesplezier .

Zolang je broers erin staan.

De kwaliteit in Maastricht zag er inderdaad goed uit.Spijtig dat de opstelling net zo mooi was als op bvb. Bugatti´s centenary in Brussel.

Hebben jullie nog evenementen die jullie gaan bezoeken ivm. 100jaar Alfa?

Ik was eerst van plan om het in Italië te gaan beleven,maar hun programmma is niet echt wat ik er van verwacht had.
              Trouwens lijkt het daar een organisatie van de Italiaanse club te worden.

Komt daar nog bovenop dat Goodwood het weekend erop al georganiseerd word.
              Daar lijkt Storico Alfa daar wel groots lijkt uit te pakken.

.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                Als ze een paar modellen terug RWD zouden geven dat zou al veel doen ...
                Dat is dikke zever. RWD doet geen auto's verkopen, en is in mijn ogen highly overrated.

Als Alfa er nu eens in zou slagen om ècht eens in zou slagen op zowel kwalitatief als op rijgebied een samenhangend geheel op de markt te brengen zijn ze al een flinke stap in de goeie richting. Een beetje zoals VW met Audi heeft gedaan, maar dan niet bestemd voor patsers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
                  Jama !
                  Dien 33, ok, die was allesbehalve perfect. maar die had dan weer zoveel eigenaardigheden dat ik het een geweldig ding vond. Ik had dan wel stuurbekrachtiging, maar ik herinner mij als gisteren de steken in mijn schouder door de nukkige vitessenbak Dat was nog rijden, dat was sensatie, op alle vlak. Dat was spannend rijden Als ik nu rondkar met de 118d van mijne wederhelft: ok, het stuitert (sportkit), ik heb geen enkel vulling meer, het verbruikt 6,5l diesel, het steekt prima in elkaar en het kostte veel te veel Maar écht met plezier een bocht nemen ? Met plezier eens goed doortrekken omdat at moteurke zo lekker klinkt ? NOT
                  En verbruik ? Ik had een 1.4 maar hé, en ik zat rond de 8 à 8,5l/100km. Zeker met mijne 'jonge' rijstijl van toen zeker niet slecht ?
                  Hier heb ik nu echt eens niets meer aan toe te voegen. Dit is voor mij compleet de nagel op de kop. Zelfs de vergelijking klopt, hoewel die bij mij tov een 155 staat.

Als rijdersauto kies ik ook zonder een moment nadenken de 155.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                    Zolang je broers erin staan.

De kwaliteit in Maastricht zag er inderdaad goed uit.Spijtig dat de opstelling net zo mooi was als op bvb. Bugatti´s centenary in Brussel.

Hebben jullie nog evenementen die jullie gaan bezoeken ivm. 100jaar Alfa?

Ik was eerst van plan om het in Italië te gaan beleven,maar hun programmma is niet echt wat ik er van verwacht had.
                    Trouwens lijkt het daar een organisatie van de Italiaanse club te worden.

Komt daar nog bovenop dat Goodwood het weekend erop al georganiseerd word.
                    Daar lijkt Storico Alfa daar wel groots lijkt uit te pakken.

.
                    We hebben wel plannen om naar Milano te trekken . Maar alles is onder voorbehoud . Eerst maar eens afwachten wat de werken voor de deur hier verder zullen brengen .

We zouden , indien we gaan , sowieso geen kaarten aankopen . Beetje duur voor wat je krijgt voorgeschoteld , mijn gedacht . Italianen zijn plantrekkers en wij ook , dus we regelen dat wel ter plaatse dan .

Het enige wat echt vast staat qua Centenario-event is het Spettacolo Sportivo 28 en 29 augustus in Zandvoort . Het wordt tijd dat jullie dan ook eens een weekendje aan zee boeken daar , want het zal echt de moeite zijn .

Grappig trouwens hoe iedereen zich plots voelt aangesproken als ik over een testament begin .
                    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

We hebben wel plannen om naar Milano te trekken . Maar alles is onder voorbehoud . Eerst maar eens afwachten wat de werken voor de deur hier verder zullen brengen .

We zouden , indien we gaan , sowieso geen kaarten aankopen . Beetje duur voor wat je krijgt voorgeschoteld , mijn gedacht . Italianen zijn plantrekkers en wij ook , dus we regelen dat wel ter plaatse dan .

Het enige wat echt vast staat qua Centenario-event is het Spettacolo Sportivo 28 en 29 augustus in Zandvoort . Het wordt tijd dat jullie dan ook eens een weekendje aan zee boeken daar , want het zal echt de moeite zijn .

Grappig trouwens hoe iedereen zich plots voelt aangesproken als ik over een testament begin .

Mag ik mee??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spiderveloce1750 Bekijk Berichten
                        grappig trouwens hoe iedereen zich plots voelt aangesproken als ik over een testament begin . :d
                        Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
                        mag ik mee in het testament??

123

Comment

123

Comment

Merci om me bij in het testament te zetten.
                            Maar allè, zo onbeschaamd jezelf bij de familie voegen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
                              Maar allè, zo onbeschaamd jezelf bij de familie voegen!
                              Er staan op het forum voldoende verwijzingen naar het feit dat ik in de virtuele familie zit (al kan ik er misschien binnenkort uitgegooid worden)

Comment

Er staan op het forum voldoende verwijzingen naar het feit dat ik in de virtuele familie zit (al kan ik er misschien binnenkort uitgegooid worden)
                                Koop eens snel een 155, dan hoor je pas echt bij de die-hards.

Comment

Koop eens snel een 155, dan hoor je pas echt bij de die-hards.
                                  Dus om bij de diehards te horen moet ik 1 van de eerste Alfiats kopen...

Op Kapaza staat een 75 1.6 carb in mooie staat en iets meer dan 100d km voor een mooie prijs
                                  edit: moest ik een mooie 155 tegenkomen voor een goeie prijs zou ik hem niet laten staan hoor...
                                  Last edited by quadrifoglio; 24/01/2010, 21:11.

Comment

Mag ik mee??

We weten zelf nog niet zeker of het ons zal lukken , dus dat zal een beetje moeilijk zijn vrees ik .

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                    Eens zoon , altijd zoon . Knoop dit maar in je oren , zodat ik binnen een paar decennia beroep op jou kan doen als ik een nog oudere knar geworden ben .
                                    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Eens zoon , altijd zoon . Knoop dit maar in je oren , zodat ik binnen een paar decennia beroep op jou kan doen als ik een nog oudere knar geworden ben .
                                      Ik was bezig met "paar decennia" en "oude knar" in het vet te zetten om vervolgens 1 of andere smiley te placeren, maar ik zag dat het al niet meer nodig was.

Comment

• Comment

• Effe random vraagje, iemand ervaring met de tweedehandswagens van bij Buga ?

Comment

Working...
                                          X