Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
- Als - ze Alfa overnemen denk ik wel dat VW ook zal beseffen dat ze identiteit van Alfa moeten behouden. Hebben ze met Lamborghini en Bentley imo toch ook vrij goed gedaan.
Van Fiat verwacht ik ook niks meer deftigs eerlijk gezegd... Als de Giulietta niet aanslaat willen die Alfa ook maar kwijt.
Als AR dan toch overgenomen moete worden, dan liever vandaag dan morgen.
Nu hebben ze nog een tamelijk sportief imago (uit het verleden...ongeveer dezelfde periode als wanneer de horrorverhalen over roest en betrouwbaarheid er waren actually) maar als ze gaan blijven verderdoen met dingen als de Mito, Giulietta,...dan gaan ze zelfs dat imago snel verliezen.
Daarnet op een US forum (non-alfa trouwens) deze foto tegengekomen
een Giulietta op US-platen terwijl Alfa officieel nog niet in de US zit, die gasten worden gewoon gek alleen al door die ene foto!
Then again, de laatste Alfa die ze in de VS hadden was de 75...RWD, Alfa V6, tamelijk licht, geluid, drama,...so who can blame them, maar ik vermoed dat de huidige modellen dan wel wat kunnen tegenvallen voor hun
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
- Als - ze Alfa overnemen denk ik wel dat VW ook zal beseffen dat ze identiteit van Alfa moeten behouden. Hebben ze met Lamborghini en Bentley imo toch ook vrij goed gedaan.
De Gallardo is eigenlijk wel een halve R8 vanbinnen. Maar dat is zo slecht nog niet. Ik denk ook wel dat VW goede dingen kan doen met Alfa, maar zeker vanaf de generatie van de 159 vind ik dat Fiat ook zo slecht niet bezig is. Ze hebben tegenwoordig toch wel voldoende capaciteiten in huis om kwaliteitsvolle auto's te maken volgens mij.
Langs de andere kant zie ik een nieuwe alfa met Porsche-technologie ook wel zitten.
Maar als het gebeurt, dan mogen we wel dag zeggen tegen Seat denk ik zo. Terwijl men een aantal jaar geleden er nog over sprak om vol in de aanval te gaan tegen Alfa, met een vernieuwd Seat-gamma (beginnend bij de Altea, eindigend bij een compacte roadster).
VW die Alfa overneemt, dat zou nog geen slechte zaak zijn.
Ik vrees wel voor één pot nat. Bijvoorbeeld: een Golf GTI met 210pk uit een 2.0T FSI, een Scirocco 2.0T FSI met ook zoiets van vermogen, en dan wat, nog een Alfa weetikveelhoeveel met diezelfde motor?
Eigen motoren + achterwielaandrijving zou fantastisch zijn.
Maar als ze zouden overgenomen door VW komen ze dan niet in het vaarwater van Seat ?
Het was inderdaad de bedoeling dat Seat het Alfa van VW zou worden maar ze hebben het wat verkeerd aangepakt, het zijn gewoon rationele familiewagens met een sportieve tint, dus echt in het vaarwater komen zou niet echt geval zijn denk ik.
Comment