Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bizar geluid hoor de 8C, super gewoon.
In mijn woonplaats staat een 8C te koop voor 295.000 euro....
Zou bijna iedere dag even langsrijden om hem te bewonderen.
Zo'n 8C is volgens mij, als je het geld hebt tenminste, een zeer mooie investering. Die wagen gaat in de toekomst serieus in waarde stijgen, daar ben ik 100% zeker van.
Zo'n 8C is volgens mij, als je het geld hebt tenminste, een zeer mooie investering. Die wagen gaat in de toekomst serieus in waarde stijgen, daar ben ik 100% zeker van.
Dat geluid = Muziek !
Daar ben ik niet helemaal zeker van ! eens het nieuwe er af gaat zijn gaan ze wel zakken om achter een tijdje terug in waarde te stijgen maar als investering ? doet me denken aan de SZ.
Het mag voor mij gerust anders maar het is een Alfa en geen Ferrari
Price: 19.000 Euros, sale due to constant lack of time
Maar je kan er goedkopere vinden hoor.
Vanaf een 3000 voor een tamelijk rotte, 10.000 voor een goeie, 19.000 lijkt me wat veel voor die zwarte, maar er zijn er die 't idd makkelijk waard zijn. Tis er wel één met de brievenbus neus, die exclusiever is.
Maar dan vooral Bertone's, de junior's gaan meestal net iets minder.
Daar ben ik niet helemaal zeker van ! eens het nieuwe er af gaat zijn gaan ze wel zakken om achter een tijdje terug in waarde te stijgen maar als investering ? doet me denken aan de SZ.
Het mag voor mij gerust anders maar het is een Alfa en geen Ferrari
Ik denk dat er weinigen zijn die een 8C niet mooi vinden, terwijl dit voor de SZ toch wel anders is. Hij werd indertijd alvast op gemengde gevoelens onthaald. De 8C heeft zo de echte retro-look van de oudere Alfa's. Het is nu al een begeerd verzamelobject.
Alles is natuurlijk afhankelijk van de conjunctuur. Op dit moment mag een auto weer wat kosten.
Ik denk dat er weinigen zijn die een 8C niet mooi vinden, terwijl dit voor de SZ toch wel anders is. Hij werd indertijd alvast op gemengde gevoelens onthaald. De 8C heeft zo de echte retro-look van de oudere Alfa's. Het is nu al een begeerd verzamelobject.
Alles is natuurlijk afhankelijk van de conjunctuur. Op dit moment mag een auto weer wat kosten.
Comment