Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn garagist die tegen mijn vader zei "amai, uwe zoon, die zit toch niet aan de drugs of die drinkt toch niet als hij rijdt, want amai... " was ook niet bepaald een hulp.

Achja, niets om wakker van te liggen uiteindelijk want ik kan nu ook niet echt klagen maar toch.. Leek me echt een leuke kans. Time will tell

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
      Wat een droomjob heeft die mens toch

En zo inspirerend dat 'ie kan vertellen! Ik was er ff niet goed van
      ²²²

de docu werd aangekondigd op Stu Bru terwijl ik in de wagen reed, die avond nog speciaal naar Canvas gezapt

Die man is niet zomaar hogerop geraakt, gezien zijn biografie
      Last edited by ; 21/10/2010, 04:50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
        Vanavond allemaal naar Canvas kijken (artikel van standaard.be)

De geboorte van een Alfa Romeo

NIEUW OP CANVAS: 'VORMGEVERS'

BRUSSEL - De nieuwe Canvas-reeks 'Vormgevers' biedt een bevoorrechte inkijk in het ontstaansproces van producten of artistiek werk. De eerste aflevering, de geboorte van een conceptcar voor Alfa Romeo, is al meteen spectaculair.
        Zou dat ergens te downloaden zijn? Ik heb mijn ouders gevraagd om het op te nemen maar wil eigenlijk geen twee maand wachten.

De Knack was er al zeer enthousiast over, nu wil ik het nog liever zien.

Hebben ze iets gezegd over de andere Belgische autodesigners?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
          Zou dat ergens te downloaden zijn? Ik heb mijn ouders gevraagd om het op te nemen maar wil eigenlijk geen twee maand wachten.

De Knack was er al zeer enthousiast over, nu wil ik het nog liever zien.

Hebben ze iets gezegd over de andere Belgische autodesigners?
          Nee, ging enkel en alleen over Lowie Vermeersch en Pininfarina.

Ik heb het ook opgenomen op de digicorder, als ik dat nu op m'n computer kon zetten zou ik het uploaden voor u.

Comment

• Er staan twee stukjes van op Youtube:

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Comment

• Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Auto Italia 2010 Houten = Veel Alfa's

Auto Italia 2010 Pics

Comment

• iemand interesse in een setje originele 19" 159 TI velgen? Zijn de zilvere uitvoering, en den banden hebben nog 2 max 3mm profiel. Velgen zijn in zéér goede staat.

Comment

• Vraagprijs ?

Comment

• 900

kan foto's posten indien interesse.

Comment

• Hey avantus , een kameraad van mij is/was op zoek naar zo'n velgen . Ik zie hem vanavond rond een uur of 9 en zal het hem eens voorleggen . Als hij nog interesse heeft stuur ik u morgen een persoonlijk bericht .

Comment

• cva laat maar weten

Comment

• http://nl.kapaza.be/belgie/alfa-rome...o-52649106.htm

schitterende kar.

Comment

• Wat alfa pics van deze zomer
                                Schloss Dyck Concours

Comment

• Schloss Dyck Concours

Comment

• Comment

• "Alfa 159 was een vergissing"

Oorspronkelijk geplaatst door autoweek.nl
                                      Fiat topman Sergio Marchionne beschouwt de 159 niet als echte Alfa . Voor de toekomst belooft hij beterschap.

Sergio Marchionne vertelt in een rapport van Morgan Stanley dat de introductie van de Alfa Romeo 159 ‘een vergissing’ was. Die uitspraak is terechtgekomen in het vakblad Automotive News. Aan het einde van 2012 wordt de opvolger van de 159 geïntroduceerd. Het is publiek geheim dat die auto weer Giulia gaat heten. Marchionne belooft dat dit weer een ‘echte Alfa’ wordt, ondanks dat hij vrijwel zeker in de VS wordt gebouwd.
                                      Marchionne bevestigt verder dat Volkswagen bij hem aan de poort heeft geklopt om Alfa Romeo over te nemen. Dat aanbod is echter geweigerd, omdat het merk een belangrijke rol speelt in het vijfjarenplan van het Fiat concern. “Alfa Romeo doen we alleen tegen een zéér hoge prijs van de hand,” vertelt Marchionne in het rapport van de financiële adviseurs van Morgan Stanley.
                                      Controversiële uitspraak waarvan ik natuurlijk denk dat het hier niet over het design gaat...

Comment

• Rare vogel...

Soms doet 'ie uitspraken, andere momenten zegt 'ie dan wel weer bijzonder zinnige dingen (zijnde dat Alfa qua kwaliteit/mentaliteit beter af zou zijn moesten ze niet in Italië zitten...)

Comment

• Ik mag hopen dat dat niet over het design gaat, imo de knapste Alfa in het huidige gamma...met voorsprong
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Working...
                                          X