Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nee bij ons is het dit jaar grotendeels over transport (transportmodi, transportgeografie en transportmanagement zijn de belangrijkste vakken dit jaar). Op zich cva, maar ik ben meer geïnteresseerd in de dingen die jij opnoemt, en dan nog specifiek de productie of magazijnbeheer, vind ik veel interessanter. Nog een groot nadeel is dat de docenten van de belangrijkste vakken het minst goed les kunnen geven (lees: saai + slecht cursusmateriaal + middelbare schoolmentaliteit). Maarja doorbijten, nu stoppen zou vrij dom zijn . Deels in het derde? Dan kan je nu je stage nog niet doen, klopt dat? Wanneer kan je die dan doen? En ik hoop dat het in het derde inderdaad terug wat leuker wordt .
Ik doe inderdaad volgens jaar mijn stage pas, spijtig genoeg
Ze nemen ook uw huidige auto over. Ideaal dus, dan ben ik meteen van de Fiësta af. Heb maar een mailtje gestuurd met wat vragen, je weet maar nooit . Veel km's maar 'dealer onderhouden' volgens hun.
@ inferno51 Leeuwarden is belachelijk ver om ffkes naartoe te rijden. dan zou ge al bijna zeker moeten zijn dat die goed is.
Inderdaad, heb ook al een mail terug gehad, was niet zo goed
En na goed contact te hebben gehad met Frankalfa ben ik door hem tot de conclusie gekomen dat ik best nog een jaar kan wachten, mijn budgetje is gewoon te laag. Dus mijn zoektocht gaat voorlopig in de vriezer. Het wordt moeilijk, maar het is wel het meest realistische en het beste voor mij.
Toch wil ik natuurlijk iedereen bedanken die me geholpen heeft! ik heb veel bijgeleerd!
Amai da's kl*te dan...Maar kan je die niet meteen doen wanneer je vakken afgelopen zijn? pff school he
De projecten die ik nog moet doen lopen tot de paasvakantie, dus voor mij heeft het geen nut om mijn stage dit jaar of volgend jaar in het begin van het schooljaar te doen. Kunnen daarentegen gaat wel, maar dat heeft niet zo veel nut.
En een GT ook al niet meer heb ik recent moeten horen. Net nu ik eindelijk de goesting had gevonden om bij een dealer binnen te stappen.
Dan maar naar een 159 Q4 gevraagd en inderdaad....niet meer te bestellen.
Comment