Hoe zit het trouwens met die TZ3 Corsa? Gaat dat ding in productie?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenHoe zit het trouwens met die TZ3 Corsa? Gaat dat ding in productie?
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenDaarvoor moet je met je centen bij Zagato aankloppen,Alfa heeft daar eigenlijk weinig mee te maken.
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenHoe zit het trouwens met die TZ3 Corsa? Gaat dat ding in productie?Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenDie niet, de straatversie wel (TZ4). Je kan die gewoon bij Zagato bestellen, je moet wel zelf een Viper meebrengen die als basis dient. Zie ook http://forum.alfaclub.eu/viewtopic.p...er=asc&start=0
Die van Kapp is toch op basis van een 8C,dus ik denk als je een 8C en een valies vol geld meebrengt ze er ook wel een maken hoor.
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenHet is knap maar een 8C opofferen om "slechts" dat te bekomen zou ik toch maar spijtig vinden.
Ik ook maar Kapp zal er wel van elk een hebben.
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenVicious mag gerust nog meer posten.
Comment
Comment